یادواره ۶ شهید همت آباد سفلی رفسنجان +عکس

  • شناسه خبر: 25596
یادواره ۶ شهید همت آباد سفلی رفسنجان +عکس

یادواره ۶ شهید والامقام روستای همت آباد سفلی در مجموعه فرهنگی ورزشی و خدماتی این روستا برگزار شد.

به گزارش”روراستی“سیزدهمین یادواره شهدای همت‌آباد سفلی(آگاه) رفسنجان در مجموعه فرهنگی، ورزشی و  خدماتی بانو حاجیه صغری علیزاده این روستا برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا افزود: ثبات و امنیتی که در در کشور ما وجود دارد مرهون خون شهداست و امروز روحیه شهادت‌طلبی در جوانان ما بیش از گذشته وجود دارد.

IMG_7405

حجت الاسلام رمضانی پور تصریح کرد: همان‌طور که دشمن را در عرصه‌های میدانی که حمله فیزیکی و تهاجم علیه کشور دارد را می‌شناسیم و خاکریز و جبهه و مقصدشان را می‌دانیم و خودمان را قوی می‌کنیم و سازماندهی می‌شویم، در جهاد اقتصادی هم باید قوی شویم تا بتوانیم نیازهایمان را خودمان برآورده کنیم.

IMG_7424

وی خاطر نشان کرد: اینکه گاهی دلواپسی وجود دارد مثلا در قراردادهای نفتی، این دلواپسی خیلی عالی است اگر این دلواپسی در سال ۱۳۳۲ هم بود، آن روز آمریکا یک فردی را که دست‌نشانده خودشان بود نخست‌وزیر کرد و چاه‌های نفت ما را تصرف کردند، اگر امام (ره) نیامده بودند و غیرت و صلابت به‌خرج نداده بودند تا امروز هنوز نفت ما را آمریکا و انگلیس غارت می‌کردند.

وی اضافه کرد: دلواپسی‌ها از سر مخالفت نیست بلکه از سر دلسوزی برای اصل نظام و انقلاب است.

IMG_7369

این مسؤول تأکید کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب از همه مردم انتظار حفظ روحیه جهادی و انقلابی را دارند، تا مادامی که این روحیه در ما زنده باشد هیچ‌کس بر ما تسلط پیدا نمی‌کند و هیچ قدرتی بر ما چیره نمی‌شود، باید همیشه رابطه خود را با ولایت مرور کنیم و هر روز این کار را انجام دهیم و شایسته است رابطه‌مان را با ولایت حفظ کنیم.

وی بیان داشت: این برنامه‌های باشکوه برای شهدا می‌تواند زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) باشد.

وی باتوصیه به شرکت مردم در جهاد اقتصادی شوند، افزود: کار خیر بانوی خیّر با ایجاد مجموعه فرهنگی‌ ورزشی نمونه یک اقتصاد مقاومتی است که این سالن به یمن شهدا در این مکان در همین هفته دولت افتتاح شود.

IMG_7352IMG_7361

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، یادواره، شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :