دولتی که رجایی ایجاد کرد بر پایه ساده‌زیستی و در سطح زندگی متوسط جامعه بود

  • شناسه خبر: 25696
دولتی که رجایی ایجاد کرد بر پایه ساده‌زیستی و در سطح زندگی متوسط جامعه بود

امام جمعه رفسنجان گفت: دولتی که رجایی ایجاد کرد بر پایه ساده‌زیستی و در سطح زندگی متوسط جامعه بود.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با گرامیداشت هفته دولت افزود: یکی از خلاقیت‌های دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت است که کار ارزشمندی بود، انجام اعمال جراحی در بیمارستان‌های دولتی با هزینه کم، بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه دولتی که رجایی ایجاد کرد بر پایه ساده‌زیستی و در سطح زندگی متوسط جامعه بود، ادامه داد: کسانی که ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند درک نمی‌کنند که برخی با حقوق ۴۰۰ هزار تومان چگونه زندگی می‌کنند و امیدواریم رکود از جامعه رخت بربندد.

چند سال گذشته مجوزهایی برای ایجاد قهوه‌خانه صادر شد اما به اسم قلیان‌خانه ثبت شده بود، لذا جوانان اگر مجوزهایی در زمینه بازاریابی و تجارت الکترونیکی اخذ می‌کنند مجوزها برای بازاریابی، خرید و فروش و درآمد آن هم مشروع است

وی به بحث غفلت از فرهنگ در جامعه پرداخت و گفت: وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پسوند اسلامی را دارد و باید به فرهنگ ایرانی و اسلامی بپردازند تا اسلام ناب در جامعه جاری و ساری شود.

رمضانی‌پور اظهار کرد: دولت خدمات بزرگی انجام داده اما در میان این همه خدمات، کار فرهنگی کم است، درست است رهبر انقلاب اسلامی دغدغه اقتصاد و معیشت را دارند و اولویت در حوزه اقتصادی است اما به این معنا نباشد که کار فرهنگی در اولویت قرار نگیرد.

وی گفت: در رفسنجان کنسرت موسیقی می‌گذارند در این شهر که به قم ثانی معروف است آیا ارزش دارد به خاطر برگزاری کنسرت موسیقی دل هزاران نفر را برنجانید، ما از امام جمعه قاطع و مجاهد شهر مشهد، تمام‌قد حمایت می‌کنیم که با برگزاری کنسرت موسیقی مخالف است.

امام جمعه رفسنجان افزود: دشمنان در خارج از مرزهای اسلامی به‌دنبال تطهیر کردن منافقانی هستند که شهدای انقلاب و دولت جمهوری اسلامی و همچنین در نجف اشرف آیت‌الله سیدمحمدباقر حکیم عالم مجاهد و مبارز به همراه شیعیان نجف را به شهادت رساندند.

وی به روز بانکداری اشاره داشت و اظهار کرد: بانک‌ها ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارند و شایسته است مسائل اسلامی را بدانند تا برکت در پولی که به مردم می‌دهند رونق داشته باشد و کار اقتصادی در جامعه صورت گیرد.

رمضانی‌پور بیان کرد: مسجد سکولار مسجدی است که امام جماعتش بگوید فقط نماز بخوانیم و برنامه و سیاست‌های روز را در کار خود ندارند، این مسجد با دین و دنیا فاصله گرفته است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امام جمعه، حمایت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :