گره گشای مشکلات اقتصادی کشور اجرای صحیح و دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است

  • شناسه خبر: 25699
گره گشای مشکلات اقتصادی کشور اجرای صحیح و دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه کشکوییه گفت: گره گشای مشکلات اقتصادی کشور اجرای صحیح و دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام محمدمحرابی زاده در خطبه های امروز نماز جمعه کشکوییه افزود: :تا زمانی که عیب در وجود انسان هست نباید به عیب های دیگران توجه کرد، باید به دنبال  رفع عیب های خودبود.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاهی که مسؤرلیت را پذیرفته بودند خدماتی بی منت و صادقانه برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی  انجام دادند و نمادی ازمسؤولان خدمتگزار هستند.
وی تصریح کرد: پس از فرار بنی صدر، منافقان نتوانستند عزت و سربلندی نیروهای انقلابی را ببینند و دست به ترور نیروهای ارزشی در کشور زدند.
امام جمعه کشکوییه در ادامه از خدمات و تلاشهای مسؤولان کشکوئیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: در چندماه اخیر کارهای عمرانی شایسته ای در منطقه در حال انجام است که نتیجه تلاش های شبانه روزی مسؤولان به ویژه بخشدار کشکوئیه است.
خطیب جمعه کشکوییه با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور در کشور گفت:کشورهایی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند، در طول تاریخ از تروریستها و به ویژه منافقان حمایت کرده اند.
وی افزود: مدعیان حقوق بشر اخیرا در فرانسه با سرکرده منافقان برسر میزه مذاکره نشسته اند که این اقدام خلاف ادعای آنها را ثابت می کند.
محرابی زاده خاطر نشان کرد: امروز مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله اول کشور است که باید حل شوند و حل آنها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید همه فعالیت‌های پر حجم و گسترده اقتصادی در بخش‌های دولتی و خصوصی را رصد و مراقبت کند که همه این فعالیت‌ها، همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشند.
وی گفت: باید قاطعانه مانع از ادامه طرح‌ها یا برنامه‌های اقتصادی غیرهمسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شد.
امام  جمعه کشکوییه  با تأکید بر اینکه باید از بدحسابی آمریکایی ها در قضیه برجام تجربه آموخت، متذکر شد: این تجربه به ما می‌آموزد که به وعده‌های هیچ‌یک از دولت ها در آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و نباید در مقابل وعده آنها اقدام نقد انجام داد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مشکلات، اقتصادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :