نسخه شفابخش برای رفسنجان اقتصاد مقاومتی است

  • شناسه خبر: 25874
نسخه شفابخش برای رفسنجان اقتصاد مقاومتی است

فرماندار رفسنجان گفت: بهترین نسخه برای اقتصاد این رفسنجان اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار رفسنجان گفت:  بهترین نسخه برای اقتصاد این رفسنجان اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش”روراستی”  ملانوری عصر امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان باحضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه افزود: رفسنجان شهرستان شهیدپرور و از فاتحان اروند است.

وی بیان داشت: شهرستان رفسنجان بیش از ۸ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و دارای ۴ بخش و ۱۵۰ روستای آن دارای شورا و دهیاری است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: رفسنجان ۹۴۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در حوزه دفاع مقدس و سازندگی زبان‌زد است.

وی ادامه داد: بحران آب در این شهرستان وجود دارد و بهترین نسخه برای اقتصاد این منطقه اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار رفسنجان به ظرفیت‌های صنعتی شهرستان رفسنجان به منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی و … اشاره کرد و گفت: یکی از معدن‌های مس روباز جهان در سرچشمه رفسنجان است.

وی بیان کرد: در سه سال اخیر با وحدت و همدلی که شهرستان بین مسؤولان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ وجود آمد، توانستیم با انگیزه‌ای که در بین سرمایه‌گذاران ایجاد شد، ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه با بخش خصوصی امضا کردیم که بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن اجرایی شده و امروز رفسنجان به یک کارگاه بزرگ اقتصادی بدل شده است.

ملانوری خاطرنشان کرد: امروز برای خروج از بحران و تک‌ محصولی کارگاه تلاش ایجاد شده هم در حوزه مشاغل کوچک و  خانگی و هم در حوزه کارخانه‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری خارجی اقدامات مؤثری انجام شده است.

این مسؤول یادآور شد: در هفته دولت دو پروژه شاخص افتتاح کردیم، تمایل بخش خصوصی را به حوزه‌های امنیتی و اجتماعی جلب کردیم و برای نخستین بار در کشور وقف در حوزه امنیت شکل گرفت.

ملانوری متذکر شد: پدر شهید رحیمی بخشی از املاک خود را در زمینه امنیت وقف کرد و ستاد فرماندهی انتظامی و اداره آگاهی این شهرستان توسط خیران کلنگ‌زنی شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نسخه، اقتصاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :