جذب ۱۰۲ هزار بسیجی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 25886
جذب ۱۰۲ هزار بسیجی در رفسنجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: تا پایان سال ۹۴، ۱۰۲ هزار و ۷۷۰ نفر جذب بسیج داشتیم.

به گزارش”روراستی”  علی سلطانی روز گذشته در جمع بسیجیان شهرستان رفسنجان با حضور سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین سپاه در حسینیه ثارالله افزود: ملت ایران در برابر دشمنی‌ها ایستادگی و مقاومت کرده و ماندگار شده است، خیلی انقلاب‌‌ها به سرانجام نرسیدند، چراکه اقتدار، اتحاد و ولایت نداشتند.

وی ادامه داد: این تحریم‌هایی که بر ما روا شد، اگر در برخی کشورها بود از پا در می‌آمدند و نمی‌توانستند، دوام بیاورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تصریح کرد: نظام ما نظام علوی و نظام غدیر است و ما در کشورمان ولی‌فقیه داریم که جهان نگاهش به این شخصیت است و همین مرد بزرگ از اقتصاد مقاومتی می‌گوید.

وی در ادامه با اشاره به گزارشی از وضعیت شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: طبق آمار سال ۹۴ این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و کل جذب بسیجی تا پایان سال ۹۴ در این شهرستان ۱۰۲ هزار و ۷۷۰ نفر است.

سلطانی ادامه داد: ۲۲ حوزه فعال، ۱۵ حوزه محلات که چهار حوزه خواهران و ۱۱ حوزه برادران است، چهار حوزه دانش‌آموزی، یک حوزه اصناف  و حوزه کارگری و کارمندی هرکدام یک حوزه بسیج در شهرستان داریم.

وی اضافه کرد: ۱۷۵ پایگاه محلات، ۲۶۰ واحد دانش‌آموزی، ۱۱ کانون اقشاری، ۱۱ گردان بیت‌المقدس، سه گردان کوثر، ۱۷ گردان عاشورا و ۱۵ گردان الزهرا (س) به همراه یک‌ هزار و ۸۱۲ حلقه صالحین در این شهرستان فعال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با اشاره به وجود بیش از ۵۰ هزار اتباع بیگانه در این شهرستان این جمعیت را تهدیدی دانست که به لحاظ امنیتی و اشتغال فرصت‌های شغلی در شهرستان وجود دارند.

وی خشکسالی را از آسیب‌های اقتصادی شهرستان دانست و بیان کرد: اما وجود یک‌ هزار شهید، هشت حوزه علمیه، ۱۱ دانشگاه و بسیجیان و پیشکسوتان در این شهرستان فرصت به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تأکید کرد: ما بسیجیان در بیرون از مرزها و داخل در بحث فتنه و نفوذ، اقتصاد مقاومتی، دفاع از حریم ولایت آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

۱۲

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جذب، بسیج
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :