از دولت انتظار داریم که به وعده‌های خود عمل کند

  • شناسه خبر: 25901
از دولت انتظار داریم که به وعده‌های خود عمل کند

امام جمعه رفسنجان گفت: سخنگوی دولت وعده داده تا پایان سال تحولات در کشور رخ می‌دهد و مردم طعم شیرین خدمت را از سوی دولت می‌چشند، اما تا به حال شاهد فقیرتر شدن مردم هستیم، مسلماً از دولت انتظار داریم که به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: سخنگوی دولت وعده داده تا پایان سال تحولات در کشور رخ می‌دهد و مردم طعم شیرین خدمت را از سوی دولت می‌چشند، اما تا به حال شاهد فقیرتر شدن مردم هستیم، مسلماً از دولت انتظار داریم که به وعده‌های خود عمل کند.

به گزارش”روراستی”  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به امر افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور اشاره کرد و افزود: افزایش سن ازدواج و روابط نامتعارف، تنوع‌طلبی و پیمان شکنی از آسیب‌های زندگی امروز است.

رمضانی پور ادامه داد: نارضایتی از زندگی زناشویی و طلاق‌های عاطفی و توافقی در جامعه رو به افزایش است، پیدایش تکنولوژی در زندگی، افزایش زندگی‌های بدون فرزند و گرایش دختران برای کار در بیرون از خانه آسیب محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: برخی از شغل‌ها مربوط به خانم‌ها نیست و مردها باید انجام دهند، این اقدام اشتباه دولت است که با کار خانم‌ها در بیرون از خانه موافقت کرده و زندگی‌ها را بر روی لغزندگی قرار داده است و عاملی برای طلاق است.

رمضانی‌پور با تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: به فرموده این امام همام «در برخی مجالس نباید شرکت کرد»، بنابراین گاهی وقت‌ها برخی از میهمانی‌ها در واقع استفاده تبلیغاتی برای انتخابات پیش‌رو است.

وی خاطرنشان کرد: سخن باطل، سیاست‌بازی و حزبی که صورت می‌گیرد و علیه واقعیت‌های جامعه تصمیمات نابه‌جا گرفته می‌شود از اهداف شیطان است.

خطیب جمعه رفسنجان همچنین یاد شهدای انقلاب، شهدای ترور شده، شهید آیت‌الله قدوسی، وحید دستجردی، شهدای جمعه خونین مکه در سال ۶۶ و همچنین فاجعه مکه در سال گذشته را گرامی داشت و متذکر شد: آل‌سعود خبیث و جنایتکار با دستور گرفتن از آمریکا دست به جنایت می‌زند و امروز به جای خادم در حرمین شریف، اطاعت امر آمریکا را دارد.

وی تصریح کرد: به فرموده امام راحل که «از هتک حرمت کعبه نمی‌توانیم بگذریم» بنابراین از جنایات آل‌سعود نمی‌توان گذشت، آنها سال گذشته هزاران نفر از زائران خانه خدا را به شهادت رساندند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: یش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور داریم که به خاطر فقر و مشکلاتی که وجود دارد نمی‌توانند درس بخوانند.

وی توضیح داد: برخی می‌خواهند دشمنی با آمریکا را کاهش دهند، آیا اینها جیره‌خور آمریکا هستند، دنبال چه چیز هستند که می‌خواهند دشمنی با این دشمن خونخوار در کشور ما کمرنگ شود.

رمضانی‌پور ادامه داد: باید روحیه جهادی در جامعه پررنگ‌تر شود و به گفته رهبری، کم شدن آن، یک علامت خطر است.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه ها به راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط در رفسنجان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و تشریح کرد: در رفسنجان کارگاه‌های کوچک و متوسط ایجاد شده که با هزینه کم اشتغالزایی می‌شود و بسیج می‌تواند حمایت کند.

وی افزود: سخنگوی دولت وعده داده تا پایان سال تحولات در کشور رخ می‌دهد و مردم طعم شیرین خدمت را از سوی دولت می‌چشند، اما تا به حال شاهد فقیرتر شدن مردم هستیم، مسلماً از دولت انتظار داریم که به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: ما شاهد معجره برجام نبودیم، اما می‌خواهیم که دولت گره‌های کور سر راه مردم را باز کند، تیم اقتصادی دولت تا به حال به موفقیت چندانی در راستای حل معضلات اقتصادی نرسیده است.

وی بیان کرد: خنده‌دار است می‌گویند از رکود رد شده‌ایم، نه معامله‌ای، نه برنامه خوبی تا به حال در کشور انجام نشده و معیشت مردم  در خطر است.

رمضانی‌پور، صداقت و اقدام و عمل را بهترین تبلیغ برای دولت دانست و افزود: ما مسائل را بیان می‌کنیم و قصد تخریب دولت را نداریم، حرف دل مردم از هر حزب و جناحی باشد بیان می‌کنیم و حرف دل مردم این است مشکلات سر را آنها برداشته شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دولت، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :