افزایش تنوع و کیفیت کالا در نمایشگاه پاییزه رفسنجان

  • شناسه خبر: 26048
افزایش تنوع و کیفیت کالا در نمایشگاه پاییزه رفسنجان

رئیس اتاق اصناف رفسنجان گفت: نمایشگاه پاییزه امسال از تنوع و کیفیت خوبی در زمینه کالا برخوردار است و قیمت ها نیز نسبت به گذشته کاهش دارد.

محمدحسین جلالی در حاشیه بازدید مسؤولان از نمایشگاه پاییزه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: نمایشگاه پاییزه امسال از ۱۲ شهریور دایر شده و تا ۱۹ این ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در  ۱۴۶غرفه این نمایشگاه که ۶۰ درصد فروشندگان بومی و ۴۰ درصد غیر بومی هستند، کالاهایی نظیر کیف و کفش، مواد غذایی و لوازم التحریر عرضه می شود.

رئیس اتاق اصناف رفسنجان با بیان اینکه نمایشگاه باتوجه به اینکه در موزه دایر شده و نزدیک است و مردم استقبال خوبی از آن دارند، تصریح کرد: هم به لحاظ کیفیت و هم تنوع کالا نیز رضایتمندی مردم را در پی دارد، ضمن اینکه قیمت اجناس نیز نسبت به گذشته پایین تر است.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان امسال نمایشگاههای فرش دستباف، صنعت ساختمان، گل و گیاه و نمایشگاه بهاره که اسفندماه دایر می شود را در در رفسنجان خواهیم داشت.

۱۳۱۲

۱۱

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نمایشگاه، کالا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    سلام خدمت همشهریان محترم همشهریان محترم ایااین نمایشگاه درشآن مردم رفسنجان هست که به شکل سیاه چادروتیفیک برگزارمیشه اقایان مسئو ل کمی گوش وچشمتان رابازکنیدشماچه درامدی برای شماداره که حاضریدبه این شکل مجوزبدیداقایان بازرگانی وصنعت معدن شآن مردم رفسنجان بالاترازینه گرمای نمایشگاه وسایرمسایل راحل کنیدکمی....................................