حسین مرعشی: فکر میکردم که نماز جمعه هم نمی توانم بروم

  • شناسه خبر: 2614
حسین مرعشی: فکر میکردم که نماز جمعه هم نمی توانم بروم

دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: دولت کنونی بیش از اندازه با عناصر ناشایستی که از دولت قبلی به بدنه ان تحمیل شده است، مباشرت می کند. به گزارش روراستی ،حسین مرعشی عنوان کرد: هیچ دولتی نمی تواند فراجناحی باشد اما می تواند از شخصیت های فراجناحی که برای کاری مناسب هستند تشکیل شود. وی […]

دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: دولت کنونی بیش از اندازه با عناصر ناشایستی که از دولت قبلی به بدنه ان تحمیل شده است، مباشرت می کند.

به گزارش روراستی ،حسین مرعشی عنوان کرد: هیچ دولتی نمی تواند فراجناحی باشد اما می تواند از شخصیت های فراجناحی که برای کاری مناسب هستند تشکیل شود.

وی دولت قبل را ناشایست ترین دولت تاریخ ایران دانست و گفت: دولت کنونی بیش از اندازه با عناصر ناشایستی که از دولت قبلی به بدنه ان تحمیل شده است، مباشرت می کند.

مرعشی در پاسخ به پرسشی که چرا با روی کارامدن دولت یازدهم بازهم فعال شدید گفت: من همچنان فعال بودم در زندان هم فعال بوده ام و حکمم منع فعالیتهای سیاسی شخصی نیست بلکه عضویت و فعالیت در احزاب و موسساتی که کار سیاسی فرهنگی انجام می دهند، نمی توانم داشته باشم.

وی ادامه داد: فکر میکردم که نماز جمعه هم نمی توانم بروم اما مدتی است که فهمیدم می توانم.

مرعشی اذعان داشت: تمام وظیفه من تقویت استاندار کرمان است و هیچ توصیه ای برای هیچ پستی به ایشان نخواهم کرد.
این فعال سیاسی البته فعالیتهای سیاسی کاملاً شخصی، تصریح کرد: حتماً برای مجلس آینده برنامه خواهیم داشت، مجلس رکن مهمی برای کشور است و با اصولگرایان رقابت خواهیم کرد، امیدواریم اوصل گرایان قاعده بازی را رعایت کنند.

وی نظر خود را راجع به لقب دولت پیر دادن به دولت یازدهم و جوان گری دولت قبل اینگونه بیان داشت: نباید عملکرد غلط دولت های گذشته را به حساب جوانان این مملکت گذاشت که اگر اینگونه وشد در طول تاریخ دیگر مار به جوانان سپرده نخواهد شد.

مرعشی استفاده از کارآزمودگان در دولت را در تمام دنیا مرسوم دانست و گفت: مرکز دولت محل پرورش نیرو نیست بلکه این کار باید در بدنه دولت صورت گیرد.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی سفر مرعشی هاشمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :