باید با تفکر کارآفرینی وارد دانشگاه شد

  • شناسه خبر: 26175
باید با تفکر کارآفرینی وارد دانشگاه شد

فرماندار رفسنجان گفت: باید با تفکر توسعه گرایی و کارآفرینی وارد دانشگاه شد.

به گزارش”روراستی” ملانوری در حاشیه جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان پیام نور رفسنجان در تالار عاشورای این دانشگاه  رشد و تکامل انسان را در گرو علم و دانش دانست و افزود: در مکتب اسلام به فراگیری علم و دانش تاکید زیادی شده و پیامبر هم به فراگیری علم در نقاط مختلف دنیا تاکید کردند.

وی تصریح کرد: : طی سال‌های اخیر حرکت علمی پرشتاب بوده و در حوزه علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رقابت ایجاد شده که هرچه توانمندی علمی بالاتر باشد، موفقیت بیشتری حاصل می‌شود.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: شهرستان رفسنجان با ۱۱ واحد دانشگاهی و بیش از ۲۵ هزار دانشجو، یک شهرستان دانشگاهی است، اما حلقه مفقوده ارتباط دانشگاه با حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، معدن و… وجود دارد.

وی  با تاکید بر اینکه باید با تفکر توسعه‌گرایی و کارآفرینی وارد دانشگاه شد، افزود: کسی به درجه واقعی فارغ‌التحصیلی می‌رسد که توانایی تأثیرگذاری برابر با درجه‌اش در جامعه داشته و باید حضور جدی و فعال در عرصه‌های توسعه‌ای رفسنجان داشته باشد.

ملانوری خاطر نشان کرد: همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه با جشنواره بازی‌های بومی محلی کشور از ۲۴ شهریور آغاز می‌شود و تا ۲۹ شهریور همراه با برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان، ثبت ملی و جشن ملی پسته، شو اسب و همایش تخصصی اجرا می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، تفکر، فرماندار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :