داعشی ها با پولهای نفت عربستان حمایت می شوند

  • شناسه خبر: 26233
داعشی ها با پولهای نفت عربستان حمایت می شوند

امام جمعه رفسنجان گفت: داعشی ها با پولهای نفت عربستان حمایت می شوند و مسلمانان را به خاک و خون می کشند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام رمضانی‌پور در مراسم پرفیض دعای عرفه باحضور شهید گمنام در مصلای بزرگ امام‌خامنه‌ای افزود: ما امروز میزبان شهیدی عزیز هستیم، اگرچه ما نامی برای این شهید نمی‌دانیم اما ما این شهید را عزیز خود می‌دانیم.

وی تصریح کرد: روز عرفه خداوند به ملائکه‌اش می‌فرماید «شما شاهد باشید من همه کسانی که روز عرفه طلب مغفرت کردند را بخشیدم»، در روز عرفه از غیر خدا چیزی نباید طلب کنیم چراکه در این روز برای بچه‌های در شکم مادرانشان هم امید سعادت می‌رود.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به  اینکه بی لیاقتی حکام آل‌سعود  و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شجره خبیثه ملعونه این جنایت و ده‌ها جنایت دیگر را در دوران حکومت وهابی‌ها که حدود ۳۰۰ سال بر کشور حجاز سیطه پیدا کرده اند، افزود: اسم کشور را از اسلامی به سعودی تغییر دادند ریشه‌ این جنایت‌ها از قرن هفتم  است.

وی بیان داشت: آل‌سعود کشور اسلامی عربستان را اشغال و مذهب ضاله باطل و پلید وهابیت را در این کشور ایجاد و همه چیز را از دید خود می‌دانند و هرچه که خودشان باور داشته باشند و  بپسندند صحیح و هر حرکتی چه شیعه  و یا از مذاهب چهارگانه اهل سنت باشد محکوم به بطلان می‌دانند.

رمضانی پور اذعان کرد:  امروز بر کشور عربستان صهیونیست و آمریکا  حکومت می‌کنند و بودجه‌ها و سرمایه‌های این کشور را به حلقوم افرادی می‌ریزند که بویی از اسلام نبرده‌اند. عربستان سعودی حامی تروریسم در جهان است و در هرجا اگر تروریستی اقدام به جنایت کند مورد حمایت جانانه سعودی‌های خبیث هستند.

وی ابراز داشت: در عراق هم با حمایت و پول‌های نفت عربستان داعشی‌ها حمایت می‌شوند و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به دو شهید از این شهرستان در فاجعه منا شهیدان حاج محمدحسین زینلی و  حاج‌حسن حسینی‌مقدم، خاطر نشان کرد: این شهدا خونشان به هدر نرفته است چراکه اسلام و قرآن را یاری کرده‌اند و خونشان تثبیت اسلام و دین خواهد بود.

۱۷

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، داعش، پول
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :