بازارچه خیریه ای به رنگ اروپا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 26401
بازارچه خیریه ای به رنگ اروپا در رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: شب گذشته یکی از مؤسسات برای جلب درآمد برای امور درمان و … مجموعه‌ای ایجاد کرده بود که با وجود برخی افرادی که در آن حاضر بودند، به اروپا شبیه بود.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد باسعادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت افزود: انسان باید تسلیم و مطیع امر خدا باشد و منطقی عمل کند، خدا پاداش‌دهنده و کارهای نیک و عقوبت‌کننده گناهان انسان است.

وی با اشاره به جنایات سعودی‌ها افزود: این رژیم با پول، دهان همه را بسته و عقوبت خداوند شامل این شجره خبیثه ملعونه می‌شود.

امامج معه رفسنجان تصریح کرد: کسانی که اهل گناه و معصیت، اهل زور و زر و تزویر و حقه در دنیا هستند، بدانند دنیا چند صباحی است و از لحظه مرگ تا قیامت دچار عقوبت سخت خداوند می‌شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فصل برداشت پسته خاطرنشان کرد: بیشترین اشتغال در این محصول ایجاد شده که با رعایت مسائل ایمنی اعم از به‌ کارگیری کارگران هم در نگهداری و فروش محصول رعایت شود.

ضرورت تعیین قیمت مناسب برای پسته

رمضانی‌پور تبیین کرد: باید تأمل کنید تا قیمت پسته مناسب شود و دست‌اندرکاران قیمت پسته را مشخص و به کشاورز خدمت کنند.

وی عنوان کرد: کشاورز اصل است، چراکه همه تجار، بازرگانان، بازاریان و همه ما سر سفره کشاورزان هستیم.

خطیب جمعه رفسنجان متذکر شد: رفسنجان همواره کارها را به بعد از برداشت محصول موکول می‌کنند، یعنی امید همه مردم برای این زمان است، بنابراین افراد امین باید وارد بازار شوند و پسته را خوب بخرند.

وی با اشاره به شرم و حیا به روایتی از پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) اشاره و بیان کرد: همه خوبی‌ها از حیا پدید می‌آید و حیا تمام دین انسان است.

رمضانی‌پور تأکید کرد: همچنین کسی که لباس حیا را دور می‌اندازد در جامعه حرمت ندارد و حریمی برای او نیست، بنابراین غیبت او هم جایز است.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه شب گذشته یکی از مؤسسات برای جلب درآمد برای امور درمان و … مجموعه‌ای ایجاد کرده است، تشریح کرد: اما کسانی در آن محل حاضر شده و آن محل را تبدیل به اروپا کرده بودند.

مسؤولان نسبت به بی حیایی ها در جامعه بی تفاوت نباشند

وی اضافه کرد: افرادی در این مکان حضور داشتند که با کمال بی‌حیایی حاضر شده بودند و برخی افراد هم غیرت به خرج نداده و آن جا را به هم نزدند، مسؤولان باید چشم و گوش خود را باز کنند و به این مسائل توجه کنند و ساکت و آرام با بی‌تفاوتی از کنار این مسائل نگذرند.

امام جمعه رفسنجان از عید ولایت یاد کرد و این عید بزرگ را تبریک گفت و افزود: تبیین فلسفه غدیر ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز عید سعید غدیر دعای ندبه در مکان‌های مختلف داشته باشید و از سادات جلیل‌القدر تجلیل داشته باشید.

رمضانی‌پور، برنامه عمومی شهرستان را در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) ویژه روز عید غدیر را یادآور شد.

این مسؤول اظهار کرد: آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که عظمت هشت‌ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

رمضانی‌پور متذکر شد: در جنگ و دوران دفاع مقدس خسارات مادی و معنوی زیادی متحمل شدیم، اما برنده و پیروز میدان و آن همه دستاورد عظمت‌آفرین از آن ملت ایران به‌ ویژه رزمندگان و خانواده ایثارگران بود.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در برابر یاوه‌گویی‌های بعضی که می‌خواستند، کشور را از بُعد نظامی تضعیف کنند و بگویند ما نیاز اقتصادی داریم تا نیاز نظامی، به عنوان یک دستورالعمل به تمام دستگاه‌ها افزایش روزبه‌روز آمادگی‌های تسلیحاتی، دفاعی و روحی را ابلاغ کردند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی به کمک به خانواده‌های نیازمند برای تهیه لوازم مدرسه تأکید کرد.

وی به تحولات منطقه هم اشاره کرد و بیان داشت: آتش خشم حکام آل سعود را داریم و فشارهایی که به مردم بحرین می‌آید، اما جرأت برگزاری محاکمه شیخ عیسی‌ قاسم را ندارند می‌دانند، همه مردم بحرین عالم برجسته شیعی خود را دوست دارند.

نمایشگاه توانمندی های رفسنجان که در موزه دایر است، خیره کننده است

وی پیرامون شجره خبیثه ملعونه توضیح داد: آل‌سعود احیاکننده خط و مشی بنی‌امیه و بنی‌مروان هستند و هیچ ابایی از کشتن مسلمانان با هر مذهب ب ه‌طور ویژه شیعیان ندارند.

رمضانی‌پور از عدم عذرخواهی این رژیم خبیث برای جنایات و کشتار حاجیان یاد کرد و ادامه داد: این همه انسان روی زمین ریختند، آیا نمی‌توانند حقیقت را کشف کنند.

وی، همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه را یادآور و متذکر شد: میهمانان زیادی از جمله رفسنجانی‌های مؤثر در این شهرستان حضور یافتند که امیدواریم در شهر نقش‌آفرینی کنند.

امام جمعه رفسنجان، نمایشگاه توانمندی‌های رفسنجان را خیره‌کننده دانست و خاطرنشان کرد: این توانمندی‌ها نهفته بود و در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار گرفت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بازارچه، غیرت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سعید

    مگه بازارچه چجوری بوده!!!!