وضعیت اقتصادی و اشتغال پیچیده است/حذف ۵۰۰ قانون دست‌وپاگیر مالیاتی در مجلس

  • شناسه خبر: 26541
وضعیت اقتصادی و اشتغال پیچیده است/حذف ۵۰۰ قانون دست‌وپاگیر مالیاتی در مجلس

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است و همچنین وضعیت پیچیده‌ای در حوزه اشتغال داریم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است و همچنین وضعیت پیچیده‌ای در حوزه اشتغال داریم.

به گزارش”روراستی” سید فرید موسوی عصر امروز در همایش تخصصی رفسنجان تدبیر، تلاش و توسعه ادر پانل صنعت، صنعت، اقتصاد، کشاورزی، توسعه و عمران شهریو  روستایی در سالن سنیما آزادی شهر مس افزود: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است و همچنین وضعیت پیچیده‌ای در حوزه اشتغال داریم و همه مردم ایران شاهد بحران در اقتصاد کشور هستند و شاهد حلقه‌های مفقوده‌ای در توسعه اقتصادی کشور هستیم.

این مسؤول با اشاره به اهمیت دادن به اشتغال و کارآفرینی، تصریح کرد: این دو از نیازهای جامعه است و ما در مجلس برای بحث مالیاتی حدود ۵۰۰ قانون دست و پاگیر را حذف کردیم که آماده ارائه به صحن علنی مجلس است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: آمایش سرزمینی را جدی نگرفتیم و بسیاری از کارها به صورت جزیره‌ای و الگوبرداری از مناطق دیگر انجام شده است.

وی تأکید کرد: اهمیت به بخش گردشگری را باید جدی گرفت، طرح‌هایی در این زمینه می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی مناطق نقش‌آفرین باشد.

موسوی تصریح کرد: برای تسهیلات مالیاتی برای بخش معادن از تجارب کشورهای مختلف الگوبرداری کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد: در برنامه ششم توسعه تلاش داشتیم حضور کارآفرینان در فضای اقتصادی کشور نهادینه و از توسعه صادرات حمایت شود.

وی عنوان کرد: اهمیت به صادرات غیر نفتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که اقتصادی برون‌گراست را در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می‌کنیم و دنبال تسهیل فضای کسب و کار هستیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برای صادرات موانع را بر خواهیم داشت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، وضعیت، پیچیده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :