تحصیل دانشجویان در ۱۱۳ رشته در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

  • شناسه خبر: 26599
تحصیل دانشجویان در ۱۱۳ رشته در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: در این دانشگاه دانشجویان در ۱۵ رشته دکترا، ۵۳ رشته ارشد و ۴۵ رشته کارشناسی تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: در این دانشگاه دانشجویان در ۱۵ رشته دکترا، ۵۳ رشته ارشد و ۴۵ رشته کارشناسی  تحصیل  می کنند.
 به گزارش”روراستی” محمدعلی دهقان صبح امروز در آیین اختتامیه همایش رفسنجان تدبیر، تلاش و توسعه باتبریک عید غدیر افزود: در آستانه بیست و پنجمین سال تأسیس این دانشگاه هستیم.

دهقان عنوان کرد: این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار فارغ‌التحصیل، ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجوی در حال تحصیل با ۲۵۰ عضو هیأت علمی، ۸ استاد تمام، ۳۲ دانشیار، ۱۵۲ استادیار، ۴۰ مربی و ۱۰ نفر طرح سربازی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به دارا بودن ۱۵ رشته دکتر۱، ۵۳ رشته ارشد و ۴۵ رشته کارشناسی در این دانشگاه افزود: امیدواریم رسالت دانشگاه که اشاعه فرهنگ و توسعه است را به خوبی انجام دهیم.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به طرح‌های دانشگاه به طرح نگهداری پسته تازه، کشت‌های هیدروپونیک، تولید اکالیپتوس با مصرف آب کمتر نسبت به پسته گفت: دانشکده کشاورزی در تولید محلول‌های جدید غذایی اقدامات خوبی انجام داده و بازیافت فاضلاب در دانشگاه انجام و سه لیتر بر ثانیه بازیافت آب داریم.

وی متذکر شد: امیدواریم با ظرفیت علمی که این دانشگاه دارد و سه متخصص معدنی که داریم، اجازه فعالیت در طرح‌های پژوهشی مس را داشته باشیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تحصیل، دانشجو
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :