دعوت از محکومان فتنه ۸۸ در همایش رفسنجان و مظلوم جلوه دادن ساکتین فتنه

  • شناسه خبر: 26635
دعوت از محکومان فتنه ۸۸ در همایش رفسنجان و مظلوم جلوه دادن ساکتین فتنه

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در همایش رفسنجان از محکومان فتنه دعوت به عمل آمده بود و یکی از ساکتین فتنه که هنوز موضعش را مشخص نکرده را مظلوم جلوه دادند، گفت: صبر بچه حزب اللهی ها در برابر برخی مسائل حدی دارد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در همایش رفسنجان از محکومان فتنه دعوت به عمل آمده بود و یکی از ساکتین فتنه که هنوز موضعش را مشخص نکرده را مظلوم جلوه دادند، گفت: صبر بچه حزب اللهی ها در برابر برخی مسائل حدی دارد.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های امروز نمازجمعه رفسنجان با اشاره به ۲۴ ذی‌الحجه و روز مباهله  افزود:  روز مباهله را روز خانواده نامگذاری کردند و منزلت اهل‌بیت(ع) هم در نزول سوره هل‌اتی و هم مباهله است.

وی با بیان اینکه جامعه از هسته‌های کوچک خانواده تشکیل می‌شود، تصریح کرد: بنیان یک اجتماع سالم از خانواده پایه‌گذاری می‌شود.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: از منظر دیگر اسلام توجه به خانواده‌های ضعیف را توصیه کرده و افراد دیگر را موظف به کمک به آنها کرده است و حق آنها را در اموال ما گذاشته است.

امام ‌جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه پیامبر(ص) فرمودند« بنده‌ای که شب سیر بخوابد و برادرش گرسنه باشد اینچنین بنده‌ای ایمان به من نیاورده است»، عنوان کرد: توجه به جامعه و خانواده‌های ضعیف از واجبات محسوب می‌شود.

رمضانی‌پور مهمترین مسؤولیت زن را آرامش‌بخشی به خانواده‌ها دانست و افزود: نباید شغل بیرون از منزل مانع از انجام مسؤولیت‌های مهم زن شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: معلمان همراه با مساعدت خانواده‌ها فرزندان را به آموزش و تربیت دعوت و رهنمون می‌کنند، محیط آموزش و تربیت باید مناسب باشد و این مهم را معلمان و مدیران باید فراهم کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در تقویت حس اعتماد به‌ نفس کوشا باشند و در اولین برخورد با معلمان جدید و در دوست‌یابی دقت کند، همه افراد صلاحیت دوست‌شدن را ندارند.

رمضانی‌پور گفت: مشارکت والدین در تعلیم و تربیت و اینکه خانه و مدرسه مکمل یکدیگرند نقش خود را ادا کنند.

وی از هفته دفاع مقدس یاد کرد و آن را یادآور عزت ملت ایران اسلامی دانست و افزود: رهبر انقلاب فرمودند« این نورافکن‌های فروزان اکنون فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساختند» که تلقی ایشان نسبت به شهدا و خانواده‌هایشان است.

رمضانی‌پور افزود: سپاه و ارتش و نیروی انتظامی سرمایه‌های اصیل انقلاب‌ اسلامی به ‌شمار می‌آیند و باید هر چه بیشتر بر توان دفاعی کشور بیفزاییم و به‌ رغم صحبت برخی افراد ساده‌لوح باید این مهم صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: در مورد اینکه برخی کشورها توان دفاعی خود را کنار گذاشتند و به پیشرفت رسیدند، رهبر انقلاب این حرف را نادرست دانستند به‌ ویژه با گرگ‌های درنده‌ای که در دنیا وجود دارد هیچ عاقلی این کار را نمی‌کند.

نمازجمعه منبر نظام است اما هنوز برخی نسبت به هویت آن درک پیدا نکردند

وی یکی از رسالت‌های ائمه جمعه کشور ارتقای بینش افراد و روشنگری افکار ناب امام و رهبر نظام دانست و گفت: برخی مسؤولان دولتی بر اینکه ائمه جمعه از ورود به مسائل مهم کشور اجتناب کنند، تأکید دارند، این همان معنی سکولاریسم است که می‌خواهند روحانیت و افراد معنوی بانفوذ را منوط به مسجد و دعا و … معطوف کنند که این فکر، فکر سلاطین گذشته است.

وی اظهار کرد: مملکت متعلق به اسلام و امام‌زمان(عج) است نه یک گروه خاص و این زیاده‌خواهی بی‌معناست که روحانیت و ائمه جمعه دخالت نکنند.

وی اذعان کرد: هنوز برخی نسبت به هویت نماز جمعه درک پیدا نکرده‌اند، نماز جمعه منبر نظام‌اسلامی و قرارگاه سیاسی است.

رمضانی‌پور از همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه طی شش روز یاد کرد و افزود: از جمله کارهای خوبی که در این همایش صورت گرفت ثبت ملی پسته به نام رفسنجان است و نمایشگاه توانمندی‌هایی که که خیلی عالی بود و تولیدات رفسنجان به نمایش گذاشته شده بود.

وی با بیان اینکه برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات سخت‌گیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: هر بانکی که در ارائه تسهیلات سخت‌گیری کند نامش برده می‌شود و از مردم می‌خواهیم حساب‌هایشان را از آن بانک خارج کنند و به بانکی ببرند که رفتار و تعامل خوبی با مردم داشته باشد

دعوت از محکومان فتنه در همایش رفسنجان

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به پانل‌های تخصصی در همایش توضیح داد: کارهای خوبی ارائه شد و کمیسیون‌ها گزارش‌های خوبی ارائه دادند، ما شاهد برجستگی همایش بودیم و برکاتی خواهد داشت.

رمضانی‌پور  با اشاره به دوعت از محکومان فتنه در این همایش ابراز داشت: حمایت از افرادی که هنوز در برابر فتنه موضع خود را روشن نکردند نباید صورت گیرد و اسم مظلوم روی آن گذاشت، بلکه این افراد باید در حاشیه قرار گیرند که این حمایت در دانشگاه آزاد از از این فرد انجام شد، صبر بچه های حزب اللهی و انقلابی در برابر برخی مسائل حدی دارد.

وی به سیاست‌های ظالمانه آمریکا در سوریه اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها به بهانه آتش‌بس می‌خواهند بر توان تکفیری‌ها بیفزایند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: بازنشسته‌ها چشم و چراغ جامعه هستند و باید تکریم شوند.

وی روز آتش‌نشانی را گرامی داشت و از طرح آموزشی علوم حوزوی یاد کرد که حتی شاغلان و بازنشستگان می‌توانند در آن شرکت کنند و هادیان خوبی برای جامعه و محیط شوند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فتنه، محکومان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سید

    سلام ای کاش فکری بحال عدم تکرار چنین وقایعی می شد .البته مردم هوشیارند

    علیپور

    سال ۸۸ هیچ زمان فراموش نمی شود فتنه گر فتنه گر می ماند

    کشاورز

    واقعا مسئولین رفسنجان چه جوابی دارند؟؟؟ آنجا که امام خامنه ای مدظله العالی به عنوان ولی امر مسلمین و رهبر این کشور و نظام میفرمایند من روی مسئله فتنه ۸۸ حساسم و فتنه ۸۸ خط قرمز ماست .... از مسئولین، که به واسطه ولایت فقیه و خون شهدا بر صندلیها تکیه زدند، ولایتمداری در عمل را توقع داریم. فرماندار جوابگو باشد...

    علی

    با سلام اتفاقا تموم نشده اینها اتش زیر خاکسترن

    محمد

    فتنه تموم شد نونی توش نیست دیگه. فکری به حال دزدان و مال مردم خورها کنید که مثل زالو خون مردم رو میمکند همشون هم از گروه خاص هستن

    محسن

    فساد را مخصوص گروه خاصی دانستن سیاسی کردن فساد است. با فساد باید در هر جا و هر لباسی مببارزه کرد....

    کشاورز

    دوست عزیز فتنه گران داشتند مملکت را به سمت جنگ داخلی و نابودی پیش میبردند و خیلی فرقه با فساد مالی و اداری و البته البته که باید با مفسدین در هر لباسی مبارزه کرد و الان دولت یازدهم داره با نجومی بگیران مماشات میکنه... اتفاقا همین فتنه گران فساد مالی هم دارند و جالبقه بعضیهاشون راس کارند مثل قضیه کرسنت که دادگاه های بین المللی رای به ضرر ایران دادند نام ببرم:(م. ه .ر) (بی.ز) (ا.ج)و....