فضاهای ورزشی کارگری رفسنجان کم است

  • شناسه خبر: 26727
فضاهای ورزشی کارگری رفسنجان کم است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: فضاهای ورزشی شهرستان های استان کرمان از بسیاری شهرستان های استان های دیگر کمتر است و ما عقب هستیم.

رضا اسماعیلی در حاشیه کلنگ زنی استخر مجموعه ورزشی رفاهی کارگران شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: این استخر در زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ متر و با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزینه احداث این استخر دو میلیاردتومان است، ادامه داد: بودجه اولیه برای احداث استخر ۲۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی هیئت امنای مجموعه ورزشی کارگران تأمین می شود و در آینده از منابع ملی و کمک فرمانداری استفاده خواهد شد و تا دو سال آینده بهره برداری می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم این مجموعه سبب شادابی، سلامتی و نشاط جامعه کارگری شهرستان رفسنجان شود و با ۴۰ هزار کارگر بیمه شده و احتساب خانواده های آنها که ۱۲۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر می شود، جعیت قابل توجهی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان های استان کرمان ازجمله رفسنجان از خیلی شهرستان های استان های دیگر در زمینه فضاهای ورزشی کارگران عقب هستند و فضاهای ورزشی کمی در اختیار کارگران است.

img_3838img_3872img_3827

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، استخر، رفاهی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :