خاطرات دفاع مقدس به دیگران منتقل شود

  • شناسه خبر: 26747
خاطرات دفاع مقدس به دیگران منتقل شود

مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در دیدار با آ زاده سرافراز رفسنجانی اصغرمحمدی زاده و تقدیر از وی گفت: انبوهی ازخاطرات ارزشمند شهدا و آزادگان را در اختیار داریم که می توانیم به صورت کتاب، فیلم و دست نوشته به دیگران منتقل کنیم تا این فرهنگ ماندگارشود.

مشاور امورایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در دیدار با آ زاده سرافراز اصغرمحمدی زاده و تقدیر از وی گفت: انبوهی ازخاطرات ارزشمند شهدا و آزادگان را در اختیار داریم که می توانیم به صورت کتاب، فیلم و دست نوشته بازگویی خاطرات به دیگران منتقل کنیم تا این فرهنگ ماندگارشود.

به گزارش”روراستی” به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، شامگاه شنبه سوم مهرماه و هم زمان با هفته دفاع مقدس باحضور مشاور امورایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان از آزاده سرافراز، اصغر محمدی زاده کارمند اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان رفسنجان تقدیر به عمل آمد.

سعیدالفتی مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی که به منظور برگزاری جلسه نشست صمیمی با ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به این استان سفرکرده است، شامگاه  شنبه سوم مهرماه با حضور در منزل آزاده سرافراز اصغرمحمدی زاده با وی دیدار و گفتگو کرد.

الفتی در این دیدار در سخنانی با اشاره به اهمیت و لزوم انتقال خاطرات و فرهنگ شفاهی دفاع مقدس تصریح کرد: انبوهی ازخاطرات ارزشمند شهدا و آزادگان را در اختیار داریم که می توانیم به صورت کتاب، فیلم و دست نوشته بازگویی خاطرات به دیگران منتقل کنیم تا این فرهنگ ماندگارشود.

اصغر محمدی زاده از آزادگان سرافرازی است که ۲۹سال است در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان مشغول به فعالیت است و اردیبهشت ۹۶ بازنشست خواهدشد.

img_20160926_125554

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خاطرات، منتقل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :