برگزاری آیین پایانی جشنواره قصه و پسته در رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 26810
برگزاری آیین پایانی جشنواره قصه و پسته در رفسنجان+عکس

آیین پایانی نخستین جشنواره قصه و پسته در رفسنجان برگزار شد.

آیین پایانی نخستین جشنواره قصه و پسته در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی”  عصر امروز با حضور مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان و تعدادی از مسؤولان، آیین پایانی نخستین جشنواره قصه و پسته در سالن شهید دکتر ذکریا برگزار شد.

ایمان محمدآبادی مسؤول جشنواره در این مراسم با تقدیر از کسانی که در این جشنواره همکاری کردند، اظهار داشت: از سه‌سال پیش طرح اولیه جشنواره در انجمن داستان شهرستان کلید خورد و با پشتکار رئیس انجمن داستان‌نویسان گام اول برداشته شد.

img_4156-copy

img_3988-copyimg_4053-copy

وی بیان داشت: نخستین جشنواره گام خوبی بود و از حمایت‌های همیشگی روابط‌عمومی مس منطقه کرمان از برنامه‌های فرهنگی‌هنری قدردانی می‌کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد: انجمن داستان‌نویسان رفسنجان از انجمن‌های منسجم و با برنامه در شهرستان رفسنجان است.

مهرداد حدادی مسؤول کانون پرورشی‌ فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان با اشاره به بخش جنبی این جشنواره و حضور کودکان و نوجوانان در آن اظهار داشت: کانون‌های پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت‌های بالایی دارند.

img_4003-copyimg_4090-copy
وی بیان داشت: با وجود مربی ادبی متخصص در کانون که کارش با بچه‌ها قصه‌گویی و داستان‌نویسی است، توانایی بچه‌ها در این زمینه بالا است.

حدادی تصریح کرد: در بخش جنبی ۱۵۰ اثر از بچه‌های کانون شهرستان‌های شرکت‌کننده به جشنواره ارسال شد و ۹۰ اثر در بخش موضوعی و آزاد طی یک‌ماه داوری شد.

وی ادامه داد: داوران خبره این جشنواره از استان کرمان و شهرستان رفسنجان بودند که در نهایت ۲۰ اثر پذیرفته شد که ۱۰ اثر در بخش آزاد و ۱۰ اثر در بخش موضوعی انتخاب شدند.

مسؤول کانون پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان خاطرنشان کرد: اگر در سن کم با بچه‌ها کار شود در بزرگسالی شخصیت نویسندگی را پیدا می‌کنند.

وی متذکر شد: یک اثر از بچه‌ها در بخش اصلی جشنواره برگزیده شد.

img_4100-copyimg_4110-copyimg_4120-copyimg_4125-copyimg_4093-copyimg_4095-copyimg_4032-copyimg_4038-copy

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آیین، پایانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :