وضعیت بازار پسته اسفبار است/ستاد عالی پسته رها شده است

  • شناسه خبر: 26814
وضعیت بازار پسته اسفبار است/ستاد عالی پسته رها شده است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت بازار پسته اسفبار است که این شرایط تلاش‌های کشاورزان پسته‌کار را هدر می‌دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت بازار پسته اسفبار است که این شرایط تلاش‌های کشاورزان پسته‌کار را هدر می‌دهد.

به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی  در شورای اداری استان کرمان با حضور قائم‌مقام وزیر کشور اظهار داشت: همدلی و همراهی در استان کرمان برای پیشرفت و توسعه استان کرمان وجود دارد.

وی بیان داشت: رویکردی که در حوزه ملی با تدابیر رهبری اخذ می‌شود و فصل‌الخطاب همه گروه‌های سیاسی است، رویکرد این است که نظام جمهوری اسلامی بتواند مسیر را با آرامش طی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارهای خوب اقتصادی در مجلس و دولت در حال شکل‌گیری است، اما کشور نظام بانکی به دلایل مختلف و عوامل درونی و بیرونی نتوانسته است، ماموریت‌های خود را انجام دهد و نظام بانکی مشکل اصلی فعالان اقتصادی است.

پورابراهیمی ابراز داشت: طرح اصلاح عملیات بانکی در مجلس کلید خورده است و بررسی طرح نظام بانکداری در کمیسیون اقتصادی مجلس از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های وزارت کشور تصریح کرد: وزیر کشور یک تنه در مباحث اقتصادی ورود کرده است و انتخاب استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات خوب وزارت کشور است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت صادرات پسته برای کشور مشکل ایجاد کرده است، ادامه داد: ۷۵ درصد تولید پسته مربوط به استان کرمان است و ستاد عالی پسته رهاست و جلسات آن تشکیل نمی‌شود.

پورابراهیمی متذکر شد: وضعیت بازار پسته اسفبار است که این شرایط تلاش‌های کشاورزان پسته‌کار را هدر می‌دهد و خواستار تسریع در بهبود وضعیت موجود هستیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، وضعیت، بازار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سعید

    وضعیت قیمت که کشاورز از درخت میفروشه چنده