آیین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره اسب در رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 26823
آیین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره اسب در رفسنجان+عکس

فرماندار رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان در صنعت اسب ظرفیت بالایی دارد و اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان در صنعت اسب ظرفیت بالایی دارد و اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش”روراستی” ملانوری شب گذشته در حاشیه مراسم تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره اسب در سالن دکتر ذکریا افزود: شهرستان رفسنجان برای فعالیت‌های مختلف شهرستانی پرانرژی است.

وی بیان کرد: در کنار تمام ظرفیت‌های این شهرستان که شاید در این سال‌ها کمتر به آن پرداخته شده است، صنعت پرورش اسب و اسب‌سواری است.

ملانوری ادامه داد: برای اهمیت به این ورزش بزرگان دینی ما نیز سفارش کرده‌اند که در سال‌های اخیر افراد به‌خوبی به آن پرداخته‌اند.

وی عنوان کرد: در شهرستان ۳۳ مرکز پرورش اسب و باشگاه سوارکاری داریم که دارای مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان است و حدود ۳ هزار رأس اسب در شهرستان وجود دارد.

این مسؤول بیان داشت: در این سال‌ها در جشنواره‌های مختلف کشور و خارج از کشور صاحب نشان و مدال و رتبه‌های برتر هستند، این موضوع در رفسنجان به صنعت جدی تبدیل شده و صنعت اسب اشتغالزا و درآمدزاست و کمکی برای رونق اقتصادی و کاهش سطح بیکاری شده است.

ملانوری ابراز داشت: حوزه ورزش اسب و اسب‌سواری هم به توانمندکردن مردم و هم ایجاد نشاط اجتماعی بسیار خوب در منطقه کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه تلاش زیادی شد و به همت همه گروه‌ها و نهادها همایش به‌خوبی برگزار شد و جشنواره زیبایی اسب یکی از برنامه‌های این همایش بود.

ملانوری در ادامه افزود: ارزش اسب تنها به نژاد و شناسنامه خوب نیست بلکه ارزش‌های معنوی آن هم مهم است که باید به آن توجه کرد و برنامه داشت.

img_4281img_4236img_4220-copyimg_4178-copy

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، صنعت، اسب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :