نصب دوربین های پلاک خوان در شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 26825
نصب دوربین های پلاک خوان در شهر رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از مجهز شدن ورودی های شهر به دوربین های پلاک خوان و چهره خوان تا سه، چهارماه آینده خبرداد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از مجهز شدن ورودی های شهر به دوربین های پلاک خوان و چهره خوان تا سه، چهارماه آینده خبرداد.

به گزارش”روراستی” سرهنگ عباسی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه نیروهای انتظامی آرامش و آسایش خود را با رضا و رغبت نثار مردم کرده‌اند،  تصریح کرد: در متون دینی و اسلامی بر اجر و پاداش متولیان امنیت تأکید فراوان شده، که یک شب نگهبانی و حفظ آرامش مردم با قصد قربت از هزار شب عبادت و هزار روز روزه‌داری برتر است.

وی ادامه داد: هر نماز مرزبان معادل ۵۰۰ نماز بوده و این اجر و پاداش که برازنده حافظان امنیت است ناشی از اهمیت امنیت در آموزه‌های دینی ما بوده و چه مقوله‌ای از امنیت مهم‌تر است.

* کاهش ۱۱ درصدی وقوع جرائم نسبت به سال گذشته

عباسی با بیان اینکه هفته ناجا با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش آغاز شده است، بیان کرد: اگر امروز در شرایط بحرانی منطقه در بهترین وضعیت امنیت به‌سر می‌بریم حاصل رهبری هوشمندانه امام و مجاهدت‌های نیروهای مسلح که از فرهنگ عاشورا  محرم نشأت گرفته هستیم، فرهنگ عاشورایی و محرمی بوده که کشور را بیمه کرده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا دشمن را در آن سوی مرزهای کشور زمین‌گیر و به خاک ذلت نشانده است،؛ اظهار کرد: حاج‌قاسم و نمونه‌هایی از حاج‌قاسم‌ها مزدوران تکفیری و وهابی را درمانده کرده‌اند نقش و جایگاه ارزشمند کارکنان و مجاهدان ناجا در کنار دلاورمردی سپاه، ارتش، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه امنیت داخل در حوزه‌های مختلف امنیتی بر کسی پوشیده نیست.

عباسی خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان رفسنجان شش‌ماه اول امسال عملکرد زیادی دارد که به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنم.

وی عنوان کرد: کاهش ۱۱ درصدی وقوع جرائم نسبت به سال قبل که در استان بی‌نظیر بوده و افزایش ۳۰ درصدی کشفیات و کشف ۸۱ درصد سرقت‌ها کار بارز و نمونه‌ای است.

عباسی ادامه داد: کشف ۳۸۷ کیلو و ۹۵۶ گرم موادمخدر و دستگیری ۱۳۸ نفر معتاد پرخطر، ۱۴ قاچاقچی، ۱۴۳ خرده‌فروش موادمخدر، و پلمب ۱۸ منزل خرده‌فروشان موادمخدر از دیگر عملکرد این نیرو است.

وی ادامه داد: افزایش دستگیری‌ها شامل ۴ هزار و ۵۱۰ نفر و افزایش ۴۲ درصدی دستگیری اتباع غیرمجاز از دیگر عملکردهای نیروی انتظامی در رفسنجان بوده است.

* افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات سوخت قاچاق و برنج در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: کاهش ۵۸ درصدی فوتی‌ها در تصادفات و افزایش پنج درصدی مجروحان و کاهش سه درصدی فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای، افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات سوخت قاچاق و ۱۰۰ درصدی برنج و انواع میوه قاچاق، پلمب بیش از ۸۰ مرکز عرضه قلیان و قهوه‌خانه و جمع‌آوری تعداد قابل‌توجهی قلیان در سطح پارک‌ها و اماکن‌عمومی سبب ارتقای امنیت در سطح جامعه شده است.

وی ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد توسعه امنیت اخلاقی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و توسعه سیستم‌های مراقبتی الکترونیکی با محوریت شهردای را یادآور شد و تصریح کرد، این مهم آغاز شده و در سه‌ماه آینده تمام ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان به دوربین‌های پلاک‌خوان و چهره‌خوان مجهز می‌شود.

عباسی رضایتمندی مردم را مهم‌ترین دستاورد پلیس عنوان کرد و مقام دوم استان در موضوع دقت، سرعت و کاهش زمان حضور پلیس ۱۱۰ در صحنه را یادآور شد.

وی از مقابله با موتورسنگین‌های قاچاق یاد کرد و در پایان از حمایت‌های همه‌جانبه رهبر فرزانه انقلاب برای مأموریت‌های ناجا  و حمایت‌های امام جمعه و فرماندار، خیران امنیت و… رفسنجان قدردانی کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نصب، دوربین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :