مردم در ادای فریضه امر به معروف تکلیف خود را ادا کنند

  • شناسه خبر: 26974
مردم در ادای فریضه امر به معروف تکلیف خود را ادا کنند

فرماندار رفسنجان گفت: باید زمینه همه‌گیر شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم شود و همه مردم به عنوان مسلمان و شیعه در ادای این فریضه مهم تکلیف خود را ادا کنند.

به گزارش ” روراستی ” حمید ملانوری صبح امروز در نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه علامه حلی رفسنجان گفت: امام حسین (ع) با انجام این حرکت برای آینده بشریت خواستند پیامی برسانند که مردم برای سلامت خود و جامعه باید معضلات را به همدیگر تذکر دهند و معروف را در جامعه ترویج دهند.

وی بیان داشت: پیام امام حسین (ع) و ماندگاری این حادثه مهم طی سال‌های بعد از شهادشتان تا به امروز به گونه‌ای بوده که انگار هر سال یک بار امام حسین (ع) شهید می‌شوند و این قدر این واقعه تازگی دارد که حیات تازه به جوامع بشری به ویژه مسلمانان می‌دهد.

ملانوری ادامه داد: ماه محرم شور و هیجان وصف‌ناپذیری به جامعه تزریق می‌کند و انسان با این ایام می‌فهمد که بدون هدف در جامعه نیست.

وی تصریح کرد: اگر انسان مکتب پیامبر اسلام (ص)، امامان معصوم (ع)، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نداشته باشد، یزیدی است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: بنابراین نفاق‌ها و کینه‌ها به سمت یزیدیان است و ما در جامعه امروزی باید به دنبال این باشیم که یکی از فرایض مهم عاشورا امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج دهیم.

ملانوری ابراز داشت: امروز با توجه به ارتباطات زیادی که بین جوامع وجود دارد، خرده فرهنگ‌هایی وجود دارد که با فرهنگ ایرانی و انقلابی مغایرت دارد، بنابراین اگر منکری باشد، باید تذکر داد و اگر معروفی باشد، باید آن را اشاعه داد.

فرماندار رفسنجان گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان راه‌اندازی شده است و به نحوی اتاق فکر محسوب می‌شود، لذا برنامه‌ریزی‌هایی باید در این اتاق شکل گیرد که زمینه همه‌گیر شدن امر به معروف و نهی از منکر فراهم شود و همه مردم به عنوان مسلمان و شیعه باید در ادای این فریضه مهم تکلیف خود را ادا کنند.

 img_4920-copy

برچسب ها:
رفسنجان ،روراستی،فرماندار،امر به معروف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :