تقویت بنیه دفاعی از الزامات نظام است

  • شناسه خبر: 27008
تقویت بنیه دفاعی از الزامات نظام است

امام جمعه رفسنجان گفت: از الزامات نظام جمهوری اسلامی، تقویت بنیه دفاعی و انتظامی است.

به گزارش “ روراستی ” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر امروز در آیین تجلیل از واقفان امنیت اظهار داشت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و برای حفظ آن باید الزامات را بپذیریم که از الزامات این اقدام، تقویت بنیه دفاعی و انتظامی است.

وی ادامه داد: تأمین امنیت در جامعه از ارزش بالایی برخوردار است، لذا مردمی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آسایش و امنیت دارند، این آرامش را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌ها هستند.

رمضانی پور بیان کرد: در رفسنجان افراد خیری وجود دارند که برای ایجاد امنیت زیرساخت‌های نیروی انتظامی را با مال خود تقویت کرده که از اجری معنوی برخوردار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان ستاد نیروی انتظامی هم که بیش از ۴۰ سال از عمرش می‌گذرد و فرسوده است، لذا با در اختیار گذاشتن زمینی از سوی خیران امنیت، این ستاد نیروی انتظامی در رفسنجان احداث خواهد شد.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه برخی واقفان امنیت نیز خودرو و موتورسیکلت و … در اختیار نیروی انتظامی قرار داده‌اند، اظهار کرد: یکی از خیران رفسنجان ۳ میلیارد تومان برای احداث ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان اهدا کرده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: ساختمان اداره اماکن، اطلاعات و برخی کلانتری‌های رفسنجان هم سالها است که خدمت‌رسانی می‌کنند و فرسوده است و نیاز است که آنها نیز تعمیر و یا بازسازی شوند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: توجه به فقرا و نیازمندان در رفسنجان از دیرباز انجام می‌شد و خیران علاوه بر توجه به این امور به امنیت هم توجه خاصی دارند که در این راستا زمین، خودرو، ماشین و موتورسیکلت اهدا کرده‌اند و این اعطای کمک‌ها بیشتر هم خواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،امام جمعه،واقفان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :