دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی به سزای اعمالشان برسند

  • شناسه خبر: 27166
دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی به سزای اعمالشان برسند

امام جمعه رفسنجان گفت: متخلفان دریافت حقوق‌های نجومی باید به سزای اعمالشان برسند نه اینکه جابه‌جا شوند و پست دیگری به آنها بدهند.

امام جمعه رفسنجان گفت: متخلفان دریافت حقوق‌های نجومی باید به سزای اعمالشان برسند نه اینکه جابه‌جا شوند و پست دیگری به آنها بدهند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان افزود: در نظام جمهوری اسلامی این مسئولیت‌ها توفیق خداوند است تا بنده‌ای بتواند به بندگان دیگر خداوند خدمت کند در آیات قرآن کریم این توجهات ذکر شده که بهتر است به آنها رجوع کنیم تا خدمت‌ها به نحو احسن در جامعه جاری و ساری شود.

وی با اشاره به ایام محرم گفت: امسال با برنامه‌ریزی بیشتر و بهره‌مندی بیشتر از مجالس امام حسین(ع) استفاده ببریم، روحانیان مباحث آموزنده و مطلوب را بیان کنند تا کاهش آسیب‌های اجتماعی را مشاهده کنیم.

رمضانی‌پور به تفکر انقلابی اشاره کرد که رهبر انقلاب اسلامی نیز بر این موضوع اهمیت خاصی قائل هستند و گفت: باید تفکر انقلابی در جامعه احیا شود کما اینکه این امر احیا شده و ادامه دارد و باید بیشتر به این موضوع پرداخت.

وی بیان کرد: مردم دلداده رهبری‌اند، همپای رهبری قدم برمی‌دارند، تفکر انقلابی باید در جامعه اشاعه شود و جهت‌گیری‌ عزاداری‌های امام حسین(ع) به سمت و سویی باشد که ایمان راسخ و اعتقاد به نهضت امام حسین(ع) در مردم به ویژه جوانان ریشه بدواند. تفکر انقلابی می‌تواند ایمان راسخ، ایستادگی و مقاومت در راه خدا برای ما حاصل کند.

امام جمعه رفسنجان در بخشی دیگر از سخنانش گفت: در حدود ۱۳ استان کشور پسته کاشت و برداشت می‌شود، لذا دولت باید به این استان‌های پسته‌خیز توجه خاصی برای رفع مشکلات حوزه پسته از جمله عدم نقدینگی داشته باشد.

وی یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و ابراز داشت: اثرات خون شهدا برای ما هویدا است، شهدا ولی‌نعمت ما ایرانیان هستند، این اقتدار شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه به برکت خون شهدا است.

امام جمعه رفسنجان به حقوق‌های نجومی که برخی دریافت می‌کردند اشاره کرد و افزود: متخلفان دریافت حقوق‌های نجومی باید به سزای اعمالشان برسند نه اینکه جابه‌جا شوند و پست دیگری به آنها بدهند.

وی با بیان اینکه در زمینه مقابله با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی از سوی دولت اراده و عزم جدی نمی‌بینیم تصریح کرد: قبل از اینکه این مسئله به دیوان محاسبات برود، ۱۳ نفر بودند که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کردند، اما در حال حاضر این رقم به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است، آنها بیت‌المال را به نفع خود به غارت می‌بردند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: اینکه دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را جابه‌جا می‌کنند، خیانت به دولت، ملت و خون شهدا است، دولت باید به وظیفه خود به خوبی عمل کند.

امام جمعه رفسنجان به بدعهدی آمریکا اشاره کرد و افزود: با توجه به آشکار شدن خصومت آمریکا در قضیه برجام، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که برخی نمی‌خواهند بی‌اعتمادی آمریکا را باور کنند، لذا در این رابطه سخت بر این اعتقادند که می‌شود به آمریکا اعتماد کرد و این نقطه مقابل ایستادگی در برابر فرمایشات رهبری و ولایت است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سزا، اعمال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :