۹ دی روز بصیرت و میثاق مجدد مردم عزیز ایران اسلامی با ولایت مطلقه فقیه

  • شناسه خبر: 2730
۹ دی روز بصیرت و میثاق مجدد مردم عزیز ایران اسلامی با ولایت مطلقه فقیه

امام جمعه رفسنجان: مردم عزیز ایران اسلامی امسال هم با تجمع در جای جای میهنمان، با رهبری رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد. حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار”روراستی ”، ۹ دی را روز بصیرت و میثاق مجدد مردم عزیز ایران اسلامی با ولایت مطلقه فقیه و رهبری رهبر […]

امام جمعه رفسنجان: مردم عزیز ایران اسلامی امسال هم با تجمع در جای جای میهنمان، با رهبری رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار”روراستی ”، ۹ دی را روز بصیرت و میثاق مجدد مردم عزیز ایران اسلامی با ولایت مطلقه فقیه و رهبری رهبر فرزانه انقلاب  دانست و اظهار داشت: تبلوراین تجدید عهد در سال ۸۸  با حضور ده ها میلیونی مردم بوجود آمد.

وی افزود: فتنه ای که در سال ۸۸ بوجود آمد ، مدیریت آن از خارج بود و کارگردانی آن بوسیله سران فتنه  در داخل کشور بود و با کلیدواژه های خاصی نیزعمل می شد.

رمضانی پور با ابراز تاسف از روی دادن چنین فتنه ای در کشور بیان داشت: انچه که نباید بر سر نظام جمهوری اسلامی می آمد ، اتفاق افتاد و آنچه که مردم نباید پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی مشاهده میکردند ، مشاهده شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: افرادی در فتنه ۸۸ حضور یافتند که  که در متن انقلاب بودند و مسئولیت هایی داشتند وهمین ها در کار و عملشان علیه انقلاب اقدام کردند.

وی افزود: فتنه گران با این عملشان خون در دل رهبری و مردم کردند و خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی را لگد مال کردند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به معرفت دینی و سیاسی مردم در سال ۸۸ تصریح کرد: ما نیز باید هوشیار باشیم وهمان معرفت دینی و سیاسی که مردم در آن زمان به خرج دادند را تداوم بخشیم تا اینکه این چنین فتنه هایی بوجود نیاید.

مسئولان کشور ماجرا و فتنه ۸۸ را فراموش نکنند

رمضانی پور میدان دادن به فتنه گران را ناپسند دانست و اظهار داشت: مسئولان کشور از فتنه گران در کارهای کلیدی استفاده نکنند و به آنها میدان داده نشود، اگر فتنه گران هدایت و پشیمان هم شده باشند به صورت یک شهروند عادی در جامعه زندگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: نباید کسانی که به ساحت مقدس امام حسین(ع) در روز عاشورا هتاک بودند، حال میدان پیدا کنند.

وی به حضور دانشجویان فتنه گر سال ۸۸ در برخی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در برخی دانشگاه ها به دانشجویانی که برای همیشه از تحصیل محروم شده بودند ، باز هم میدان داده شده است و مشغول به تحصیل شده اند، شایسته است که مسئولان کشور ماجرا و فتنه ۸۸ را فراموش نکنند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: تاکنون هم فتنه گران از راه و روشی که انتخاب کردند بر نگشتند و پشیمانی ظاهری هم نشان ندادند و بر عقیده ی باطل خود استوار هستند و می خواهند نظام نسبت به انها رافت داشته باشد، امیدواریم مسئولان کشور نسبت به این مسئله توجه داشته باشند.

برچسب ها:
9دی امام جمعه رفسنجان روراستی فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :