استقبال از پیکر شهید طلبه مدافع حرم در کرمان

  • شناسه خبر: 27403
استقبال از پیکر شهید طلبه مدافع حرم در کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پیکر نخستین شهید طلبه مدافع حرم استان کرمان فردا ۲۶ مهرماه مورد استقبال مسئولان و آحاد مختلف مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش”روراستی” محمدرضا حسنی‌سعدی افزود: پیکر نخستین شهید طلبه مدافع حرم استان کرمان فردا ۲۶ مهرماه به کرمان انتقال داده می‌شود و مراسم استقبال از این شهید با حضور مسئولان و آحاد مختلف مردم در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: طلبه شهید سعید بیاضی‌زاده از ساکنان روستاهای توابع شهرستان انار است که در درگیری با تکفیری‌ها در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: پیکر این شهید مدافع حرم فردا صبح در قم تشییع و سپس به کرمان انتقال داده می‌شود و فردا شب مراسم وداع با شهید در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

احمد علی‌رمضانی رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان در این نشست اظهار داشت: در تاسوعا و عاشورای امسال، عزاداری‌های مردم کرمان از ۱۳ شبکه سراسری و برون مرزی به مدت ۷۱۸ دقیقه پخش شده است.

وی بیان داشت: رادیو کرمان با ۱۷ رادیوی استانی و پنج شبکه رادیوی سراسری ارتباط گرفته و عزاداری مردم کرمان به سمع ملت شریف ایران رسیده است.

علی‌رمضانی عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه‌های دهه اول محرم به میزان ۳ هزار و ۳۶۴ دقیقه از رادیوی کرمان و ۲ هزار و ۱۴۴ دقیقه از تلویزیون کرمان پخش شده است.

منبع: فارس

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، استقبال، شهید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :