خاموشی چاه‌موتورهای رفسنجان از ۱۵ آبان تا ۱۵ دی

  • شناسه خبر: 27459
خاموشی چاه‌موتورهای رفسنجان از ۱۵ آبان تا ۱۵ دی

مدیر منابع آب شهرستان رفسنجان خواستار خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی در رفسنجان از ۱۵ آبان تا ۱۵ دی ماه شد.

به گزارش”روراستی” علی احمدی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب و هماهنگی دشت پایلوت افزود: طرح تعادل‌بخشی به این معناست، طوری عمل کنیم که بیلان منفی آب صفر شود و احیا یعنی علاوه بر تعادل‌بخشی دشت را احیا کنیم و سطح آب را به ۲۰ سال گذشته برسانیم و در زمینه آب خیز داشته باشد.

مدیر منابع آب شهرستان رفسنجان گفت: در استان کرمان شش دشت پایلوت در نظر گرفته شده که یکی از آنها دشت بحرانی رفسنجان است و محدوده مطالعات دشت رفسنجان از کبوترخان تا انتهای شهرستان انار تعریف شده است.

احمدی‌پور ابراز داشت: با توجه به بحرانی بودن آب در رفسنجان و کسری مخازن راهی جز اجرای طرح تعادل‌بخشی و حفاظت از منابع آب نداریم و پیشنهاد می‌شود از ۱۵ آبان تا ۱۵ دی چاه موتورها خاموش و صرفه‌جویی شود.

img_5726img_5697

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خاموشی، چاه موتور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا.؟

    به فکر پرنده ها و حیوانات باشید در این دو ماه از کجا آب بخورند ای بی انصافها !!!!!

    محسن.؟

    از آقای فرماندار می خواهم طرح آبیاری برای خاموشی چاهها را تصویب نکند چون باغات با همین وضع موجود نابود شده اند اگر بخواهد ۲ ماه هم آب نخورد فاتحه پسته و رفسنجان خوانده شده است. شما با این کار کشتی رفسنجان را سوراخ خواهید کرد. آنوقت دیگر رئیس اداره آبیاری و فرماندار دیگر نیاز نداریم.بجای این کارها فکر انتقال آب باشید. لطفا