مسأله حقوق های نجومی نباید روی زمین بماند/ وزارتخانه های اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی برای پسته برنامه ای ندارند

  • شناسه خبر: 27531
مسأله حقوق های نجومی نباید روی زمین بماند/ وزارتخانه های اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی برای پسته برنامه ای ندارند

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: مسأله حقوق های نجومی باید پیگیری شود، اما هنوز روی زمین مانده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت:  مسأله حقوق های نجومی باید پیگیری شود، اما هنوز روی زمین مانده است.

به گزارش”روراستی”  حسین دره‌کردی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز رفسنجان با تسلیت ایام محرم افزود: اکنون در نخستین تریبون از نماز جمعه دانشجویی به عنوان نماینده جمعی از دانشجویان از این سنگر انقلاب اعلام می‌کنم ما برآمده از دل مردم هستیم و دغدغه‌ها و دردهای مشترک داریم و نیامدیم گوشتان را از شعارهای رنگارنگ پر کنیم.

وی ادامه داد: گرامی می‌داریم یاد شهید بهشتی را که گفت دانشجو مؤذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز جامعه قضا می‌شود.

دره‌کردی تصریح کرد: دغدغه‌ ما کمرنگ‌شدن برخی آرمان‌های انقلاب در بین برخی مسؤولان است.

وی بیان داشت: چندین سال پیاپی امام خامنه‌ای بر مسائل اقتصاد مقاومتی تاکید جدی دارند و آن را اولویت مهم کشور مطرح کردند و مسائل خرد و کلان آن را در دیدارهای مختلف تبیین کردند، اما مسؤولان به‌جای توجه به ظرفیت‌های گوناگون داخلی افق نگاهشان را به خارج از مرزها دوخته‌اند و راه‌حل مشکلات را در جای دیگر می‌بینند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اضافه کرد: مسؤولان  بی‌صدا از کنار تعطیلی کارخانه‌ها عبور کردند و از بیکاری جوانان غافل مانده‌اند.

دره‌کردی بیان کرد: عدم مقابله جدی با فساد و  مشروع خواندن حرام‌خواری و حقوق‌های نجومی، له‌کردن تولیدات داخلی و… همه مشکلاتی است که همه ما از آن خبر داریم اما هیچ‌گاه امیدمان را از دست نمی‌دهیم، آستین همت را بالا می‌زنیم و به مدد اعتمادی که امام راحل به ما جوانان داشتند، دست یاری از مسؤولان انقلابی می‌طلبیم.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تأکید کرد: ما آمده‌ایم تا بگوییم اگر نیروهای انقلابی مانند سابق دست در دست هم دهند و با هم یکدل باشند، می‌توانیم شهرمان را از این که هست در کشور و دنیا بانام و نشان‌تر نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: منابع مالی و طبیعی و انسانی و شخصیت‌های ارزشمندی در شهرستان داریم و می‌توانیم استفاده کنیم، بزرگترین صادرات غیرنفتی پسته است و در دنیا بی‌نظیر است و زحمتش را کشاورزان و کارگران ما باید بکشند و سموم را مردم ما استنشاق کنند اما ثروتش را دیگران به چپاول می‌برند، بدین دلیل که زمینه ازش‌افزوده و بازار داخلی برای این محصول پر ارزش وجود ندارد.

وی ابراز داشت: تیم مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) پیگیری کرده است، اخیرا شاهد کاهش ۳۰ درصدی قیمت پست نسبت به سال گذشته بودیم و با وجود کم‌آبی و هزینه بالا مشکلی به مشکلات مردم افزوده شده است، در رفع مشکل بحران آب و تک‌محصولی نقدهایی به مسؤولان وارد است.

وی عنوان داشت: از پیگیری‌های انجام شده متوجه شدیم محصول پسته به گفته خود مسؤولان کشور و استان و رئیس کمیسیون مجلس، اقتصاد استان را دچار تزلزل کرده و مورد توجه نیست در صورتی که سه وزارتخانه اقتصاد، کشاوری و صنعت و  معدن و تجارت به‌صورت مستقیم با این محصول در ارتباط هستند و هیچ‌کدام از این سه وزارتخانه برنامه‌ای ندارند.

دره‌کردی بیان کرد: هفته گذشته مسؤولان در مورد تصمیماتی سخن گفتند، اما پس از گذشت یک هفته شاهد هیچ‌گونه فعالیتی در این زمینه نبودیم و از این تریبون از نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصاد مقاومتی مطالبه‌گری می‌خواهیم.

وی ادامه داد: در رفسنجان که خیران آن در کشور سرآمد هستند حضور گسترده کودکان کار و زنان اعم از ایرانی و مهاجر تعجب‌‌آور است در این شهر نباید شاهد شیوع آسیب‌هایی باشیم که سر منشأ آن مشکلات مالی باشد.

دره‌کردی ابراز داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این وضعیت راه حلی جز مدیریت و عزم جهادی و مخلصانه ندارد.

وی از حقوق‌های نجومی یاد کرد و افزود: این موضوع همچنان روی زمین مانده است و انصاف و عدالت کجا رفته است، مفاسد اقتصادی مصداق همان غیرانقلابی‌هایی هستند که رهبری در فرمایشات خود می‌گویند به نام انقلاب کارهایی انجام می‌دهند که مردم به انقلاب بدبین می‌شوند.

وی متذکر شد: مسؤولان حامیان گرگ‌صفت حقوق بشر را باید بشناسند، امام برای مستضعفان فریاد دادخواهی سر می‌دادند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسأله، زمین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :