استقبال از کارناوال ملی سلامت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 27582
استقبال از کارناوال ملی سلامت در رفسنجان

کارناوال ملی سلامت مورد استقبال رفسنجانی ها قرار گرفت.

 کارناوال ملی سلامت مورد استقبال علوم پزشکی های رفسنجان  قرار گرفت.

به گزارش”روراستی” پیش از ظهر امروز کارناوال ملی سلامت مورد استقبال مسؤولان دانشگاه علوم علوم‌پزشکی رفسنجان قرار گرفت.

رضا سلطانی مسؤول این کارناوال در جمع خبرنگاران افزود: در این کارناوال در هر شهرستان اجرای تئاتر خیابانی با موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی پیشگیری از ایدز را داریم.

وی تصریح  کرد: با رایزنی‌های انجام شده با دانشگاه‌های علوم‌پزشکی شهرستان‌های مسیر در دانشگاه‌ها، مدارس و پارک‌ها به اجرای تئاتر پرداخته می‌شود و جمعه در پارک ملت تهران برنامه‌‌ای به نام کودکان، هنر و اچ‌آی‌وی به اجرا در می‌آید.

مسؤول کارناوال ملی سلامت ادامه داد: روز جمعه رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی روبان قرمز هم داریم که جشنواره اول سال ۸۹ در کرمان و جشنواره دوم اردیبهشت ماه سال آینده در بخش تئاتر خیابانی با موضوع بیماری ایدز قرار است، برگزار شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: این کارناوال از طرف مؤسسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نبض هلیل و دفتر تئاتر خیابانی استان کرمان طراحی شده و با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و  وزارت بهداشت کامل به پایتخت می‌رسد.

مسؤول کارناوال ملی سلامت ادامه داد: مرحله دوم این طرح سال آینده در سطح کشور اجرا می‌شود و این هنرمندان با دوچرخه مسیرها را می‌پیمایند و شهر به شهر برنامه با موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی در رابطه با ایدز اجرا می‌کنند.

سلطانی متذکر شد: اعضای کارناوال ملی سلامت از شهرستان‌های استان کرمان هستند  و برای مرحله کشوری از امروز اول آبان حرکت کردیم و شهرستان رفسنجان نخستین محل حضور ما بود و پنجشنبه تهران و جمعه در پارک ملت تهران برنامه داریم.

وی همچنین یادآور شد: دوم آبان در دانشگاه علوم‌پزشکی یزد، سوم در دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان، چهارم آبان در دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان، پنجم آبان در دانشگاه علوم‌پزشکی قم و ششم آبان وارد تهران می‌شویم و برنامه‌های ذکر شده را اجرا می‌کنیم.

img_6469img_6466img_6463img_6455img_6447img_6451

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کارناوال، ملی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :