برای احداث خانه عالم نیازمند حمایت هستیم

  • شناسه خبر: 27589
برای احداث خانه عالم نیازمند حمایت هستیم

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: برای احداث دو خانه عالم مقروض شده و نیازمند حمایت هستیم.

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: برای احداث دو خانه عالم مقروض شده و نیازمند حمایت هستیم.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: فرصت‌های تبلیغی ماه محرم و صفر به عنوان یک اهرم قوی است که امام راحل فرمودند «این دو ماه اسلام را زنده نگه می‌دارد».

وی عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی در ماه محرم ۱۵۰ روحانی و مبلغ با احتساب روحانیان طرح هجرت و مستقر به سراسر شهرستان اعزام کرده و محور صحبت‌ها مسائل جامعه، تحکیم خانواده، ازدواج آسان، امر به معروف و نهی از منکر و … بوده است.

مسؤول تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه محرم امسال تجلیل از پیرغلامان امام‌ حسین (ع) کار جدیدی بود که انجام شد، افزود: اگر بخواهیم کارهای فرهنگی رونق گیرد، کسانی که در این عرصه فعال هستند، باید تجلیل شوند.

وی خاطر نشان کرد: در محرم امسال برنامه‌‌های برای ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی انجام شد که با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی نقاط ضعف آنها برطرف و امسال مشکلات در این زمینه کمتر شده است.

حسینی از برگزاری برنامه طلایه‌داران تبلیغ یاد کرد و افزود: روحانیانی که برای تبلیغ به این شهر می‌آمدند، بنا به مشکلات جامعه برنامه‌ریزی و سخنرانی کردند.

مسؤول تبلیغات اسلامی رفسنجان در پایان یادآور شد: دو خانه عالم افتتاح کردیم که مقروض هستند و نیازمند حمایت هستیم تا بتوانیم ادای دین کنیم.

img_6486

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خانه، عالم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :