آب متعلق به بیت‌المال است و کسی حق ندارد، یک لیتر بیشتر از حد مجاز مصرف کند

  • شناسه خبر: 27591
آب متعلق به بیت‌المال است و کسی حق ندارد، یک لیتر بیشتر از حد مجاز مصرف کند

امام جمعه رفسنجان گفت: آب متعلق به بیت‌المال است و کسی حق ندارد، یک لیتر بیشتر از حد مجاز مصرف کند و گرنه سارق محسوب می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: آب متعلق به بیت‌المال است و کسی حق ندارد، یک لیتر بیشتر از حد مجاز مصرف کند و گرنه سارق محسوب می‌شود.

به گزارش”روراستی”  حجت‌الاسلام رمضانی‌پور  در جلسه شورای اداری ۲ آبان ۹۵ افزود:  اجلاس نماز ۱۱ آبان در رفسنجان برگزار  و در این اجلاس حدود ۲۰۰ نفر میهمان از شهرستان‌های شمال استان و شهر کرمان داریم و نمایشگاهی در جنب این اجلاس توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا و اجلاس در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خطرات پیش روی آب در بخش کشاورزی، شرب و صنعت، خاطرنشان کرد: ما داریم، مرگ تدریجی شهرستان رفسنجان را مشاهده می‌کنیم و نباید فکر ‌کنیم، تعدادی اندک از افراد مسؤول هستند.

امام جمعه رفسنجان  اضافه کرد: انتقال آب هزینه زیادی دارد، همین آب موجود که در سفره‌های آب زیرزمینی وجود دارد، اگر کمتر استخراج کنیم، ده‌ها سال می‌توانیم بر عمر شهرستان بیفزاییم و خطر نابودی رفسنجان در پیش نباشد.

رمضانی‌پور بیان کرد: مدیریت آب‌های موجود باید با هر وسیله انجام شود و این مشکل در جاهای دیگر کشور هم وجود دارد، آب متعلق به بیت‌المال است و کسی حق ندارد، یک لیتر از حد مجاز مصرف کند و گرنه سارق محسوب می‌شود.

وی گفت: باید نسبت به برداشت آب توجه شود و همه مدیران و مسؤولان فرهنگ‌سازی عمومی در سطح شهرستان ایجاد شود.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: برخی افراد گستاخ به حق مردم هستند که باز هم چاه غیرمجاز حفر کرده‌اند، باید جلوی این افراد هرکس که می‌خواهد باشد، باید گرفته شود.

وی بیان کرد: مردم کاهش درآمد دارند و کاهش درآمد یعنی فقر و گرفتاری، آب در رفسنجان یک موضوع بسیار جدی و بااهمیت است.

رمضانی پور تأکید کرد: در راهپیمایی و روز ملی مبارزه با استکبار در ۱۳ آبان حاضر شوید، این روز تنها مختص دانش‌آموزان نیست و حضور مردمی باید در این روز بیشتر باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کسی، آب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :