برگزاری رزمایش ۱۰ گردان بیت المقدس در رفسنجان

  • شناسه خبر: 27595
برگزاری رزمایش ۱۰ گردان بیت المقدس در رفسنجان

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری در رفسنجان خبر داد.

به گزارش”روراستی” سرهنگ علی سلطانی صبح امروز در جلسه شورای اداری افزود: رزمایش بیت‌المقدس امسال با ۱۰ گردان برگزار شد که ۹ گردان برادر و یک گردان خواهر در منطقه اردوگاه شهید میرافضلی در ۲۰ کیلومتری جاده رفسنجان – انار برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۳ آبان ماه جاری بسیجیان از هفت صبح فراخوان داده و ساعت ۱۰ در اردوگاه مستقر و ساماندهی و تمرین می‌کنند و شب پیاده‌روی شبانه انجام می‌شود و ۱۴ آبان ساعت هفت صبحگاه مشترک باحضور مسؤولان را برگزار می‌کنیم.

سلطانی ادامه داد: هر گردان طی سال چهار تمرین در حوزه خود انجام داده و تمرین‌ها در رابطه با کمین و ضدکمین، مبارزه با ناآرامی‌ها و اغتشاشات‌های شهری، امداد و نجات و اجرای عملیات پدافند غیرعامل در شرایط بمباران هوایی و تمرین دورادور «حفاظت از شهر» که باید انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خاطرنشان کرد: حداقل ۲ هزار نیروی بسیجی در این رزمایش حضور دارند و همه در این رزمایش باید درگیر شوند.

وی تصریح کرد: در رزمایش پدافند غیرعامل همه دستگاه‌های مرتبط باید خود را محک بزنند و آمادگی داشته باشیم و توانمندی خود را بالا ببریم.

این مسؤول با اشاره به توانمندی‌های بسیج در رفسنجان ابراز داشت: در جشنواره مالک اشتر سال گذشته در تهران رتبه اول توسط یکی از واحدهای دانش‌آموزی رفسنجان کسب شد و امسال پایگاه شهرداری رفسنجان در تهران نمونه شده است و بسیج در ادارات و سازمان‌ها حرف برای گفتن دارد.

وی یادآور شد: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مرگ بر آمریکاست که نیروهای بسیجی در شهر و راهپیمایی حضور دارند و سپس به اردوگاه برمی‌گردند.

img_6501

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رزمایش، گردان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :