فرماندار رفسنجان به عیادت ستایش رفت

  • شناسه خبر: 27651
فرماندار رفسنجان به عیادت ستایش رفت

در پی نشر خبر کودک آزاری در رفسنجان و بستری شدن این کودک، ملانوری برای عیادت وی به بیمارستان رفت.

در پی نشر خبر کودک آزاری در رفسنجان و بستری شدن این کودک، ملانوری برای عیادت وی به بیمارستان رفت.

به گزارش”روراستی” پیش از ظهر امروز فرماندار رفسنجان جهت عیادت از کودکی که مورد آزار و اذیت والدین خود قرار گرفته به بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفت و از وی دلجویی کرد.

ملانوری در جمع خبرنگاران در رابطه با این موضوع اعتیاد به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی را عامل اینگونه رفتارها دانست و افزود: اختلالات روانی و توهم زایی که این مواد دارد سبب کودک آزاری و همسر آزاری می شود که در زمینه کودک آزاری آثاری فجیعی به بار می آید.

وی ادامه داد: این موارد نه تنها در جامعه اثرات روانی دارد، بلکه زمانی که کودک بزرگ شد هم برای جامعه و نظام مشکلاتی ایجاد می کند.

فرماندار رفسنجان از برخورد قاطع دستگاه قضایی با والدین این کودک و گرفتن حکم جلب آنها خبر داد و گفت: مادر این کودک دستگیر شده است.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای در آینده نزدیک پیرامون موضوع کودک آزاری و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی و آگاهی مردم از تبعات مصرف اینگونه مواد یاد کرد و خاطر نشان کرد: این کودک پس از مداوا زیر پوشش بهزیستی خواهد بود و خانواده اش برگردانده نمی شود.

 ملانوری متذکر شد: مردم اگر در جوار منازل خود افرادی را می شناسند که معتاد به مواد مخدر روان گردان هستند و از مواردی ازجمله همسرآزاری و کودک آزاری مطلع هستند، به دستگاههای مرتبط گزارش دهند.

img_6755img_6772img_6746

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فرماندار، کودک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی

    توقع داریم برخورد شدید صورت گیرد و انعکاس داده شود

    شهروند

    چه برخوردی قراره بشه...؟؟؟؟؟