آیا امروز فتنه گران نباید از مقام معظم رهبری و مردم عذر خواهی کنند؟

  • شناسه خبر: 2766
آیا امروز فتنه گران نباید از مقام معظم رهبری و مردم عذر خواهی کنند؟

به گزارش روراستی، در مورخ 08/10/1392 در محل کانون فرهنگی بینش اهل بیت (ع) مسجد جامع رفسنجان و با حضور اعضاء حزب مؤتلفه اسلامی، انضار حزب الله و کانون فرهنگی بینش اهل بیت(ع) جلسه گرامیداشت و تحلیل مسائل 9 دی برگزار گردید. در این جلسه پس  تعیین موضع توسط آقای بهرامشاهی مسئول کانون فرهنگی بینش […]

P1010773001

به گزارش روراستی، در مورخ 08/10/1392 در محل کانون فرهنگی بینش اهل بیت (ع) مسجد جامع رفسنجان و با حضور اعضاء حزب مؤتلفه اسلامی، انضار حزب الله و کانون فرهنگی بینش اهل بیت(ع) جلسه گرامیداشت و تحلیل مسائل 9 دی برگزار گردید.

در این جلسه پس  تعیین موضع توسط آقای بهرامشاهی مسئول کانون فرهنگی بینش اهل بیت (ع) آقای پورغلامعلی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان به تحلیل و توضیح مسائل و حواشی پیرامون 9 دی پرداخت، وی در خصوص مسائل مربوط به فتنه سال  88آن سال بیان کرد که فتنه  از نظر حق و باطل و نقش خواص در ایجاد آن، شباهت بسیاری با جنگ جمل داشت و همچنین ایشان فرمودند  خواص و مسببین  فتنه به دلیل مدیریت امام گونه و علی وار مقام معظم رهبری(مد ظله) و بصیرت مردم و جوانان مؤمن و ولایت مدار تیرشان به سنگ خورد.

اکنون فتنه گران علاوه بر اینکه حاضر به عذر خواهی که کمترین کاری است که می توانند به جهت جبران آن خیانت خود انجام دهند نیستند حتی سعی در کوچک جلوه دادن آن نیز دارند و با کمال وقاهت خود را نیز طلبکار می دانند. ایشان همچنین افزود سال 88 که این حضرات 8 الی 9 بار  فضای  جامعه را به چالش و ناامنی کشیدند و به دستور همپیمانان غربی خود قصد براندازی داشتند و در روز عاشورا علاوه بر هتک حرمت مراسم عزاداری امام حسین (ع) و انجام اعمالی همچو بنی امیه و توهین به مقدسات اسلامی آیا امروز نباید از مقام معظم رهبری و مردم عذر خواهی کنند.

در پایان آقای پور غلامعلی ضمن تاکید بر مواضع گروهها و احزاب مذهبی و ولایی در برابر فتنه گران و همچنین بر پایی هرچه با شکوه تر مراسم 9 دی به رسالت یکایک افراد و اعضاء احزاب و گروههای مذهبی در روشنگری و بسط بصیرت در جامعه اشاره نمود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، 9 دی، تحلیل مسائل و حواشی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :