دلمان خوش نباشد روبان قیچی می کنیم/ به اسم اشتغالزایی از جوانان تحصیلکرده بیگاری نکشید

  • شناسه خبر: 27725
دلمان خوش نباشد روبان قیچی می کنیم/ به اسم اشتغالزایی از جوانان تحصیلکرده بیگاری نکشید

امام جمعه رفسنجان گفت: نباید دلمان خوش باشد که روبان قیچی می کنیم که اشتغالزایی شده است، اشتغالزایی که اساسی و بنیان نداشته باشد چه فایده دارد.

امام جمعه رفسنجان گفت: نباید  دلمان خوش باشد که روبان قیچی می کنیم  که اشتغالزایی شده است، اشتغالزایی که اساسی و بنیان نداشته باشد چه فایده دارد.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از عوامل نیروی انتظامی برای نظم بخشی در ایام ماه محرم اظهار داشت: در ماه محرم امسال بدعت گذاری نداشتیم و موردی از قمه زنی در شهرستان مشاهده نشد و نیروی انتظامی پای کار بود.

وی بیان داشت: نیروهای انتظامی ما به عشق امام حسین (ع) کار می کردند و و تا پاسی از شب در مساجد، حسینیه ها و تکایا برای برقرار نظم  آماده باش بودند، همچنین امسال شاهد سرقت نبودیم و علی رغم اینکه مردم در مساجد و هیئت ها بودند، امنیت برقرار بود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: امروز همه ارکان نظام، مردم و همه حسینی هستند و روح حسینی در جامعه موج می زند و امیدواریم این وضعیت ماندگار باشد و شاهد ساختارشکنی در جامعه نباشیم.

رمضانی پور افزود: یکی از هیئت ها در بحث آب که از معضلات بزرگ شهرستان است، ورود کرده تا فرهنگ سازی کنند که مردم چه در بخش صنعت، چه بخش کشاورزی و شرب اسراف نکنند.

وی با اشاره به اینکه ما از سفره ها مازاد برداشت آب داریم، بیان کرد: تنها کارکرد هیئت ها  حسین، حسین گفتن نیست، بلکه در زمینه آگاه سازی جامعه نسبت به مسائل مهمی ازجمله مصرف آب فرهنگ سازی کنند.

وی از افزایش بیکاران در جامعه یاد کرد و گفت: باید به فکر معیشت و اقتصاد جامعه باشیم، چرا جوان فوق لیسانس سه ماه بیگاری دهد  و بعد از آن دو حقوق ۴۰۰ هزارتومانی بگیرد ، ما دلمان خوش است که روبان قیچی می کنیم که اشتغالزایی شده، اشتغالزایی که اساسی و بنیان نداشته باشد چه فایده دارد.

وی ادامه داد: کسی که اشتغال ایجاد می کند باید یک فرد تحصیل کرده را التماس کند و او را سر کار ببرد، این خفت قابل تحمل نیست و مرام حسینی ها نیست، نباید به بهانه بیکاری از افراد بیگاری بکشند.

امام جمعه رفسنجان توصیه کرد: هیئت ها ظرفیت های بزرگی دارند که می شود در محله ها طرح هایی از جمله کارگاههای کوچک و متوسط ایجاد کنند.

img_7129img_7167img_7110img_7100

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دلمان، بیکاری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :