فردا قیمت پسته اعلام می شود

  • شناسه خبر: 27727
فردا قیمت پسته اعلام می شود

فرماندار رفسنجان گفت: بعد از ظهر جمعه باحضور استاندار و مدیران کل مرتبط، قیمت پسته در محل شرکت تعاونی پسته اعلام می شود.

فرماندار رفسنجان گفت: بعد از ظهر جمعه باحضور استاندار و مدیران کل مرتبط، قیمت پسته در محل شرکت تعاونی پسته اعلام می شود.

به گزارش”روراستی” ملانوری در جلسه ستاد پسته شهرستان افزود: باید برای بازار پسته فکر اساسی شود، کشاورزی که طی سال تلاش کرده و زحمت کشیده باید درآمد بهتری داشته باشد، در راستای قیمت‌گذاری پسته جلساتی برگزار شده تا همه کمک کنند که بازار پسته وضعیت مطلوب‌تری پیدا کند.

وی تصریح کرد: طی سال‌هایی که پسته تولید خوبی داشت ما داعیه‌دار تولید پسته در جهان بودیم و در چند سال اخیر رفسنجان بازار پسته و قیمت پسته را در داخل و خارج از کشور مدیریت می‌کرد، همچنین شرکت تعاونی پسته با بیش از ۷۰ هزار سهام‌دار این بازار را در دست داشت.

ملانوری ادامه داد: تحریم‌ها و برخی سیاست‌های داخلی چالش‌هایی ایجاد کرد و بازارهای داخلی و خارجی دچار مشکل شد و در تحریم‌ها بازارها را از دست دادیم.

وی گفت: مشکلات داخلی و تحریم‌ها سبب شد آمریکا بازارها را تصاحب کند و امسال تولید این کشور سه‌ برابر کشور ماست.

فرماندار رفسنجان افزود: در طول مدتی که می‌گویند کاری انجام نشده، شرکت تعاونی پسته در تمام کشورهایی که طی سال‌های گذشته پسته را صادر می‌کرد، رایزنی‌هایی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بازار فعلی پسته با این قیمت‌ها باید همراه با قیمتی که در جهان مطرح است، پیش برود در غیر این صورت متضرر می‌شود.

وی متذکر شد: قرار شد روز جمعه این هفته به دعوت شرکت تعاونی پسته و همکاری ما همه سهامداران حضور جدی داشته باشند و تجمع بزرگی از ذی‌نفعان پسته و تولیدکنندگان برگزار و با حضور استاندار و مدیران کل استان که مرتبط با این موضوع هستند حضور یافته و قیمت پسته اعلام و شرکت با تسهیلاتی که بانک کشاورزی در اختیارش قرار می دهد، شروع به خرید پسته کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قیمت، پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :