افتتاح ساختمان اتاق اصناف رفسنجان

  • شناسه خبر: 27741
افتتاح ساختمان اتاق اصناف رفسنجان

باحضور مسؤولان، ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان رفسنجان بهره‌برداری شد.

باحضور مسؤولان، ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان رفسنجان بهره‌برداری شد.

به گزارش”روراستی” ظهر پنج شنبه باحضور مسؤولان محلی ساختمان اتاق اصناف رفسنجان افتتاح شد.

رئیس اتاق اصناف رفسنجاندر حاشیه افتتاح اتاق اصناف افزود:اصناف این شهر چهره‌های ماندگاری هستند که این اتاق به همت آنها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اصناف باید در جایگاه واقعی خود در جامعه دیده شوند و تأثیرگذار باشند تصریح کرد: در اتاق اصناف ایران این رویکرد وجود داشت که در تمام کمیسیون‌های مجلس نماینده اتاق اصناف باید حضور داشته باشد و مصوباتی که تصویب می‌شود نظر اصناف نیز گرفته شود و در حال حاضر نماینده اصناف در کمیسیون‌های مجلس وجود دارد.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر که مصوبات را می‌بینیم اثرات خوب حضور نمایندگان اصناف در کمیسیون‌های مجلس را شاهد هستیم.

جلالی با تاکید بر اینکه در رفسنجان هم با همین رویکرد پیش رفته‌ایم که اصناف در جایگاهی که لیاقتش را دارند، برسند، اصناف در صحنه‌های انقلاب نقش پررنگی داشتند خاطر نشان کرد: باید در تصمیم‌گیری‌ها و جاهای حساس در شهرستان اصناف حضور داشته باشند و  دارای تشکل بسیار قوی شویم.

وی یادآور شد: اتحادیه‌های صنفی رفسنجان برای خدمت‌رسانی به مجموعه صنفی این شهرستان باید جایی متمرکز داشته باشند که تصمیم گرفتیم این ساختمان را بنا کنیم و امیدواریم بتوانیم به اتحادیه‌های صنفی خدمات دهیم.

جلالی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی اصناف را در یک جا جمع کرده‌ایم تا در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی شود، عنوان کرد: با بانک‌ها هم رایزنی کردیم و در آینده نماینده یکی از بانک‌ها در این محل راه‌اندازی می‌شود که کارهای بانکی در همین محل انجام شود و مشکلات مالیات و دارایی اصناف را مدیریت و مشکلات مجموعه اصناف را در این حوزه رصد می‌کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اتاق، اصناف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :