دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان/عکس

  • شناسه خبر: 27770
دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان/عکس

باحضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

باحضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” در شام شهادت امام سجاد(ع) با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس، استاندار کرمان، امام جمعه رفسنجان، فرماندار، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور مردم شهیدپرور رفسنجان و میهمانان اتباع افغانستانی این شهر دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان امشب در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد همه شهدای اسلام اظهار داشت: ۱۰ شهید مدافع حرم استان سرداران و رزمندگان و سلحشورانی هستند که در دفاع از حریم آل‌الله جان شیرین خود را تقدیم کردند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت : آخرین شهید شهدای مدافع حرم نخستین روحانی شهید مدافع استان کرمان حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده است که نام این شهید تازه مدفون‌شده را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه عرض ارادت به خانواده این شهدا داریم، تصریح کرد: این بزرگواران با بذل جان و اهدای فرزندان و همسران و عزیزانشان این نظام و انقلاب‌ اسلامی را حفاظت و حراست کردند.

رمضانی پور  با بیان اینکه باید بتوانیم حق شهدا را پاس بداریم، عنوان کرد: تازمانی که این روحیه ایثارگری در جامعه وجود داشته باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند فکر تعرض به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد.

وی ادامه داد: کشور ما با اقتدار و عظمت و امن‌ترین کشور است که به خاطر خون شهدا ایجاد شده است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: این جمعیت نشان از توجه و معرفت به شهدا است که رهبری فرزانه انقلاب فرمودند، «زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

img_7564 img_7570 img_7575 img_7581 img_7603 img_7615 img_7639 img_7653

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دومین، مدافع حرم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :