مجاهدان در عراق و سوریه شاگرد مکتب حسین(ع) هستند

  • شناسه خبر: 27815
مجاهدان در عراق و سوریه شاگرد مکتب حسین(ع) هستند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مجاهدان در عراق و سوریه شاگرد مکتب حسین(ع) هستند، گفت: آمریکا نمی‌تواند قدرت بسیج جهانی را بشکند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مجاهدان در عراق و سوریه شاگرد مکتب حسین(ع) هستند، گفت: آمریکا نمی‌تواند قدرت بسیج جهانی را بشکند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام علی شیرازیشامگاه پنج شنبه در دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار داشت: جلسه به پاس تجلیل از مقام شهدای گرانقدر حرم شکل پذیرفته است و یاد تمام شهدای حرم را گرامی می‌داریم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: یاران حسین(ع) پای امامت و ولایت ایستاده بودند و امامشان را جلوی دشمن تنها نگذاشتند و این درس عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل این درس را در حیات خود و ملت ایران جاری کرد و ملت ایران با بصیرت این درس را آموخت و آمد در متن انقلاب سینه سپر کرد در مقابل تانک و در مقابل گلوله و مردم با درس از عاشورا هشت سال در مقابل صدام ایستادند.

شیرازی ادامه داد: اوایل جنگ با دست خالی در مقابل همه کفر جهانی ایستادند و شهادت را بر جان خریدند که اسلام، انقلاب و راه امام بماند و از استان کرمان و شهر رفسنجان بودند کسانی که آماده مرگ سرخ شدند.

img_7575

وی عنوان کرد: چندین گردان از این شهرستان در جنگ هشت ساله در میدان نبرد بودند، گردان ۴۱۰، ۴۱۲، ۴۱۸ و تعدادی هم در تیپ ذوالفقار و گردان‌های دیگر از این شهرستان با الهام از مکتب امام‌ حسین(ع) گوش به فرمان امام بودند.

شیرازی تصریح کرد: مردم رفسنجان با جان و مال خود در جنگ نقش داشتند و امام جمعه فقید این شهرستان کمک‌های زیادی جمع‌آوری می‌کرد، به گونه‌ای که در استان کمک‌های مردم رفسنجان در جنگ زبان‌زد بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه بیان کرد: لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان از قوی‌ترین لشکرها در دوران جنگ بود که از آن لشکر پیروز ثارلله یاد می‌کردند و فرمانده رشید این لشکر سردار سلیمانی هشت سال در دوران جنگ در مقابل حزب بعث صدام ایستاد و این افتخاری برای استان کرمان است.

شیرازی ابراز داشت: آنچه امروز در صحنه دنیا و به عنوان شهدای حرم می‌بینیم تبیین راهی است که شهدای انقلاب و دفاع مقدس شکل دادند و دلاورمردان عرصه دفاع از حرم، از همه هستی می‌گذرند.

وی انقلاب اسلامی را در دنیا بی‌نظیر و بی‌سابقه دانست و گفت: ملت ایران با حیات شهدا توانست این نظام و انقلاب و دین را حفظ کند، حیات شهدای انقلاب و جنگ هشت ساله امروز حرکت عظیم در منطقه شکل داده است، به نوعی که این حرکت در آینده با حیات شهدا به حرمت بین‌المللی تبدیل می‌شود و این عظمت را امام(ره) در سال ۶۷ تبیین کردند و آن روز خیلی‌ها نفهمیدند امام چه می‌گوید.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه اذعان کرد: امروز آمریکا در عراق هرچه تلاش می‌کند قدرت بسیج جهانی را بشکند، نمی‌تواند.

شیرازی شکست تروریست‌ها در حلب را به منزله شکست همه قدرت‌های استکباری و پیروزی جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امت کرمان افتخار می‌کند که فرمانده این جبهه عظیم سردار سلیمانی فرزند این استان است.

وی بیان کرد: ملت ایران پیش چشم مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و …آبرو دارند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه فاطمیون مانند شیر در سوریه می‌جنگند و این برای ملت افغانستان و ما مایه عزت و افتخار است، افزود: ما دست خانواده شهید فاطمی و زینبی را ببوسیم که امروز با روحیه بسیجی عاشقانه در برابر تروریست ایستادند و در کنار نیروهای حزب‌الله نگذاشتند آسیبی به حرم امام‌ حسین(ع) و امام‌ علی(ع) و زینب کبری(س) برسد.

شیرازی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب و اسلام در سوریه و عراق مجاهدانی درس گرفته از مکتب حسین‌ بن علی(ع) تربیت شده‌اند.

وی متذکر شد: هرچه پیش‌تر می‌رویم قدرت اسلام بیشتر شده و رهبر انقلاب فرمودند ۲۵ سال آینده رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد و ما به این حقیقت ایمان داریم.

وی خاطر نشان کرد: سلام گرم مقام معظم رهبری را به همه شما خانواده شهدای مدافع حرم ابلاغ میکنم.

img_7581
برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مجاهدان، مکتب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :