در ۲۰ سال آینده ۲۰ درصد آب امروز را در منطقه داریم

  • شناسه خبر: 27832
در ۲۰ سال آینده ۲۰ درصد آب امروز را در منطقه داریم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۲۰ سال آینده ۲۰ درصد آب امروز را در منطقه داریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۲۰ سال آینده ۲۰ درصد آب امروز را در منطقه داریم.

به گزارش”روراستی” احمد انارکی‌محمدی عصر امروز در جلسه قیمت‌گذاری پسته افزود:  خشکسالی و بازار دو چالش اساسی صنعت کشاورزی منطقه است، این مشکل را باید با هم رفع کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: باید بهره‌وری بازارمان را به دست آوریم و بازارهای خارجی را به دست آوریم تا سهم خودمان را از بازار پیدا کنیم و به سهم واقعی خود برسیم.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: تعدادی از صادرکنندگان جزء پسته بازار ما را از دست ‌دادند به دلیل اینکه به بدترین شکل صادر می‌کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تمام محصولات شاهد رکود هستیم و باید با تدبیر صحیح در قیمت‌گذاری قیمتی اعلام شود و در برابر عرضه و تقاضا بتوانیم، پاسخگو باشیم و شما سهامداران هر کدام سرمایه‌ای برای شرکت کنار بگذارید ما می‌توانیم در نخستین فرصت چرخه صادرات را شروع کنیم.

وی عنوان کرد: در ۲۰ سال آینده ۲۰ درصد آب امروز را در منطقه داریم و باید با درایتی که می‌اندیشید و تکنولوژی‌ها این مهم را رعایت کنیم.

img_7715-copy

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آب، آینده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فرزند یکی از بازنشستگان مجتمع صنعتی

    همه مقصرند الا ما یا من....چندین دهه است یک شرکت تعاونی با نزدیک به ۷۵هزار عضو در انحصار یه عده است که جز بدبختی و شکست هیچ دستاوردی برای کشاورز و کشاورزی منطقه نداشتند هنوز هم دست بردار نیستند یعنی نیست یه آدم اقتصادی با فکر روز در سیستم آقایان ه..... دقیقا مثل وضعیتی که شرکت تعاونی مجتمع صنعتی رفسنجان داره یک شرکت با کلی امکانات و سرمایه های مختلف و استفاده از تسهیلات بانکی و دولتی در برهه های مختلف اما بازدهی آنها ورشکستگی و بدبختی کارگر و کشاورز و البته مدیران که وضعشون خوبه بازم الحمدلله...بابا بروید از همسایه خودمون همین یزدی های زرنگ یاد بگیرید که اقتصادشون از کجا به کجا رسیده.... این حرف خیلی از مردم است که شاید این نظرمن تایید نمیشه.