گوش ملت حزب اللهی ایران به حرف یاوه گویان بدهکار نیست

  • شناسه خبر: 27973
گوش ملت حزب اللهی ایران به حرف یاوه گویان بدهکار نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: گوش ملت حزب اللهی ایران به حرف یاوه گویانی که آمریکا را حلال مشکلات ما می دانند، بدهکار نیست.

امام جمعه رفسنجان گفت: گوش ملت حزب اللهی ایران به حرف یاوه گویانی که آمریکا را حلال مشکلات ما می دانند، بدهکار نیست.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام  رمضانی‌پور صبح امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان افزود: امروز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تسخیر لانه جاسوسی است.

وی بیان داشت: در چنین روزی لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

رمضانی‌پور تصریح کرد: امروز بسیجیانی که رزمایش دارند و گردان‌های رزمی به‌ویژه گردان بیت‌المقدس حوزه امام‌ علی(ع) در این راهپیمایی حضور گسترده دارند و از همه کسانی که در این راهپیمایی حضور دارند قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل را در چنین روزی به تبعید فرستادند، افزود: امام در تبعید هم دست از مبارزه بر نداشتند، همچنین امروز روز دانش‌آموز است، سال ۵۷ در مقابل دانشگاه تهران جمعی از دانش‌آموزانی که آمده بودند تا همراه امت حزب‌اللهی باشند، به شهادت رسیدند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس صدها هزار نفر از دانش‌آموزان ما در جبهه‌ها حضور داشتند و بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در طول دوران دفاع داریم و تعداد زیادی جانباز و آزاده داریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی آگاهی و بصیرت را در همه اقشار به‌ویژه در جوانان و نوجوانان ایجاد کرده که هیچ قدرتی نمی‌تواند این بصیرت را بگیرد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: لانه جاسوسی را دانشجویان پیرو خط امام تسخیر کردند و تاکنون بیش از ۷۰ جلد کتاب از اسناد لانه جاسوسی آمریکا منتشر شده است.

رمضانی‌پور ادامه داد: گله‌مندی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر همین بود که روز گذشته در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان به مناسبت ۱۳ آبان فرمودند، چرا در کتاب‌های دانشگاه و مدارس اثری از این جاسوسی‌های آمریکا نیست.

وی ابراز داشت: امروز بعضی‌ها به خطا رفته‌اند که با شعار مرگ بر آمریکا مخالف هستند و ملت ایران که شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند از سر تعهد و منطق است، حدود ۴۰ سال مردم این شعار را بر اساس استدلال و منطق سر داده‌اند و این شعار را در تمام بلاد حتی بلاد غیراسلامی و هرجا جنایت و فاجعه‌ای ایجاد می‌شود آزادی‌خواهان دنیا آن را سر می‌دهند.

رمضانی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برخی دولتمردان آمریکا هم بر جنایات و تجاوز این کشور اذعان دارند و تنفر دارند، مردم آمریکا هم از سیاست‌مداران خود تنفر دارند.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت متمول آمریکا یک درصد است و بیش از ۹۵ درصد مردم آمریکا از سیاست‌های غلط این کشور به ستوه آمده‌اند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه بعضی در داخل کشور می‌گویند اگر با آمریکا سازش داشته باشیم مشکلاتمان برطرف می‌شود، ابراز داشت: ملت ایران گوشی برای شنیدن یاوه‌هایی که افراد خودفروخته داخل کشور می‌گویند، ندارند.

وی گفت: ده‌ها میلیون انسان بیدار، انقلابی، شجاع و مبارز در داخل کشور داریم که عدد کمی نیست و حرف‌های یاوه‌گویان در ملت بزرگ ایران اثری ندارد.

رمضانی‌پور از شاخصه‌های جهاد کبیر را قصد قربت داشتن دانست و افزود: دشمن‌شناسی نوعی جهاد کبیر است و باید مراقب نفوذ او باشیم، همچنان که دشمن بزرگ بشریت شیطان است که جهاد اکبر است که همه ما باید آن را در خود تقویت کنیم.

وی ادامه داد: جهاد کبیر در کنار جهاد اکبر اهمیت دارد و دشمن را از کشور دفع می‌کنیم و برهم زدن نقشه دشمن یکی دیگر از شاخصه‌های جهاد کبیر است.

این مسؤول ابراز داشت: کسی که به دنبال نشر خواسته‌های دشمنان در جامعه قیام می‌کند او جهاد کبیر را انجام نمی‌دهد، جهادگران جهاد کبیر از برادران و خواهران، بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان، کسبه و بازار، روحانیان و طلاب و… هستند که امروز در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه متذکر شد: امروز همه با هم باید در اقتصاد مقاومتی شرکت کنیم تا معیشت مردم درست شود و همه اقشار در این زمینه مشارکت داشته باشند تا پایان سال گزارش خوبی از حرکت‌های اقتصادی که در شهرستان شکل می‌گیرد، داشته باشیم.

رمضانی‌پور ادامه داد: پست‌های دولتی نمی‌تواند جوابگوی خیل عظیم جویای کار باشد و ظرفیت وزارتخانه‌های ما نمی‌توانند جوابگو باشند، لذا باید خودمان وارد کار اقتصادی شویم و حرکت اقتصادی مقدسی در جامعه با ایجاد کارگاه‌های کوچک و متوسط ایجاد کنیم.

وی به موضوع آب اشاره کرد و افزود: این خطر بزرگ را باید جدی گرفت و از اسراف در بخش کشاورزی که به‌طور گسترده صورت می‌گیرد، جلوگیری شود و به‌صورت هدفمند آبیاری داشته باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، گوش، ملت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :