دست ظالمانه آمریکا برای همیشه از کشور ما قطع شده است

  • شناسه خبر: 28032
دست ظالمانه آمریکا برای همیشه از کشور ما قطع شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: دست ظالمانه آمریکا برای همیشه از کشور ما قطع شده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: دست ظالمانه آمریکا برای همیشه از کشور ما قطع شده است.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در یادواره شهدای دانش‌آموز در مدرسه قرآنی کوثر این شهر افزود: این یادواره‌ها برای فرزندان ما آثار خوبی دارد و شخصیت بچه‌ها با شهدا عجین می‌شود.

وی بیان داشت: کار خیلی خوبی است که مدارس یکی از برنامه‌های فرهنگی خود را یادواره شهدا قرار دهند و ذهن بچه‌ها با این برنامه‌ها پرورش یابد.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اگر در فرهنگ اصیل و ارزشی در جامعه تعلل کنیم و غافل شویم، فرهنگ‌های بد در جامعه ترویج می‌یابد، تصریح کرد: اگر ما کار نکنیم دیگرانی هستند که به جای ما کار می‌کنند.
وی افزود: امروز فرزندان ما نباید فکر کنند که آیات الهی برای گذشته بوده و ربطی به این زمان ندارد، بلکه مرتبط با همین زمان است.
وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس بهترین جوانان ما روانه میادین نبرد می‌شدند و شهید و یا اسیر و مجروح می‌شدند اما خانواده‌های آنها صبر می‌کردند.
رمضانی‌پور ادامه داد: بشارتی که برای بهشت در قرآن آمده نتیجه صبر، ایمان و عمل صالح انسان است، ما در طول دوران دفاع مقدس آیات مربوط به جهاد برایمان تفسیر عینی و عملی می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: آن دوران نسبت به دفاع و ایثارگری معرفت ایجاد شده بود و این معرفت ناشی از بذر ایثاری بود که امام راحل کاشتند و ثمره‌اش پیروزی انقلاب‌ اسلامی شد.
وی ادامه داد: بیش از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، ما در برابر کشورهای دنیا دستی دراز نکردیم و هیچ خفت و ذلتی بر ما وارد نشد، این خون شهدا بود که که همه چیز را برای ما فراهم کرد و مردم هم صبر کردند.
رمضانی‌پور توضیح داد: دوران شاه اگر آمریکایی‌ها بالاترین شخصیت ما را می‌کشتند ما حق اعتراض و شکایت نداشتیم اما اگر ما سگ آمریکایی را می‌کشتیم باید محاکمه می‌شدیم و امام(ره) با اعتراض به  قانون ننگین کاپیتولاسیون به تبعید فرستاده شدند.
وی همچنین به دیگر جنایات آمریکا در کشورمان به حادثه طبس و رسوایی این دولت جنایتکار اشاره و بیان کرد: امروز آمریکا به‌طور کامل منافعش از جمهوری‌ اسلامی قطع شده و می‌سوزد که اگر روسیه یا سایر کشورها از ایران منافع داشته باشد.
این مسؤول با اشاره به اینکه آمریکا می‌داند ما چه منابع و ثروتی داریم، افزود: اما دست ظالمانه آمریکا برای همیشه از کشور ما قطع شده است.
وی خاطرنشان کرد: بساط طاغوتیان از کشور ما برچیده شد و رفت، مادران شهدا روزی آرزو می‌کردند که صدام بمیرد و نباشد و این شخص در اوج ذلت و خفت به درک واصل شد و مرگ پلیدی نصیب این جنایتکار ظالم شد.
امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: سرانجام آل‌سعود و آل‌خلیفه هم همین‌گونه می‌شود و در همین دنیا باید عقوبت اعمال خود را بدهند.
رمضانی‌پور بیان کرد: هرچه مجالس شهدا بیشتر گرفته شود، مردم بیشتر با رشادت‌های شهدا آشنا می‌شوند و در جامعه اثر گذار است و ما باید از شهدا درس بگیریم و کارهای شهدا را بازآفرینی کنیم.

img_8983-copy

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، از کشور، ما
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :