آزادیخواهان جهان از سیدالشهدا درس گرفتند

  • شناسه خبر: 28080
آزادیخواهان جهان از سیدالشهدا درس گرفتند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: آزادیخواهان جهان از مکتب سیدالشهدا(ع) درس گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: آزادیخواهان جهان از مکتب سیدالشهدا(ع) درس گرفتند.

به گزارش”روراستی” سرهنگ علی سلطانی صبح امروز  در رزمایش یاوران انقلاب اسلامی در رفسنجان افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها جهاد می‌کردند و امروز در تمام صحنه‌های انقلاب اعم از امداد و نجات و امنیتی و … حاضر است.

وی بیان داشت: به‌واسطه توکل به خدا و ائمه‌ اطهار(ع) و نگاه به صحنه عاشورا نیروهای بسیج فعالیت می‌کنند و از مکتب سیدالشهدا(ع) درس گرفته‌اند، سیدالهشدا(ع) روزی که به کربلا وارد شدند، تمام مسائل فرهنگی، سیاسی، نظامی  و امنیتی را بررسی و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) و یارانش در وسعت کمی از زمین کربلا محمل‌ها را بر زمین گذاشتند و بین دو نهر آب قرار گرفتند تا به نسل‌ها بفهمانند با شش ماهه و سه ساله در برابر تحریم دشمنان اسلام ایستادگی کردند و امان‌نامه را نپذیرفتند تا تاریخ از این کار بزرگ درس بگیرد.

سلطانی ادامه داد: مدیریت فرماندهی امام‌ حسین(ع) چنان بود که در یک روز با ۷۲ تن از یارش توانستند، هزاران نفر از لشکریان ابن‌سعد را به هلاکت برسانند.

وی عنوان کرد: در دفاع مقدس هم نیروهای ما با سلاح ایمان و توکل به خدا در حالی که تمام دنیا پشتیبان رژیم بعث عراق بود در مقابل همه دنیا ایستادگی و مقاومت کردند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است.

 فرمانده ناحیه رفسنجان بیان داشت: امسال بیش از ۴۰ کشور همایش شیرخوارگان حسینی برگزار کردند و این حقانیت و مظلومیت سیدالشهداء(ع) را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: سیدالشهداء(ع) درس داد و آزادیخواهان دنیا این درس را گرفتند و آن را به‌ کار بستند، امروز بسیج تحت فرمان مقام معظم رهبری درس آزادگی و استکبارستیزی، اخلاص و عمل را در هر زمان می‌آموزد و آماده انجام کار است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آزادیخواهان، درس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :