ارسال پیامک علیه نمایشگاه مصلی خلاف ادب است

  • شناسه خبر: 28087
ارسال پیامک علیه نمایشگاه مصلی خلاف ادب است

امام جمعه رفسنجان گفت: ارسال پیامک علیه نمایشگاه مصلی خلاف ادب است.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: تقوا بهترین زاد و توشه انسان است، دنیاطلبان و ثروت‌اندوزان دنیاپرست افرادی هستند که زمانی بیدار می‌شوند که کار از کار گذشته و زمان جبران از آنها گرفته شده و مجازات شدیدی در پیش دارند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و افزود: مرگ بر آمریکای ما از سر منطق و عقلانیت است، جنایات آمریکا در کشور ما قبل از انقلاب بر کسی پوشیده نیست، منابع و ثروت ما را چپاول می‌کردند و اینها فراموش‌شدنی نیست.

وی توضیح داد: جوانان ما فهیم و با بصیرت هستند و می‌دانند اینگونه حرف‌ها از سر غرض است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: خطای دیگری که رهبر انقلاب از آن یاد کردند این است که بعضی از سازش با آمریکا سخن به میان می‌آورند، اما آمریکا در کدام کشور خدمت کرده که بخواهد به ملت ایران خدمت کند.

وی افزود: کسانی که زیر بار ولایت و امامت نمی‌روند و ایراد می‌گیرند که این ولایت با ولایت ائمه فرق دارد، فردا اگر امام‌ زمان(عج) هم ظهور کند برای آن حضرت هم دبه‌ای در می‌آورند.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی بداخلاقی‌هایی در شهر انجام می‌دهند، افزود: گاهی با برپایی یک نمایشگاه عده‌ای علیه غرفه‌داران این نمایشگاه پیامک می‌دهند، خلاف ادب است.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به سه وزیر پیشنهادی دولت اشاره و بیان کرد: امیدواریم دولت بتواند راه و چاره‌ای بیندیشد و مشکلات کشور به ‌ویژه در زمینه اقتصادی را حل کند.

وی از حضور آگاهانه و حماسی مردم رفسنجان در راهپیمایی ۱۳ آبان یاد کرد و خاطرنشان کرد: جمعیت انبوه و قابل ‌توجهی در این روز حضور یافتند، همچنین امروز روز فرهنگ عمومی است که فرصتی مناسب برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی جامعه است.

رمضانی‌پور عنوان کرد: فرهنگ مجموعه منسجم و نظام‌ یافته از عقاید، رسوم و هنجارهای مردم است و اصلاح فرهنگ با کمک خود مردم ممکن است، باید مراقب باشیم انحراف فرهنگی در جامعه ایجاد نشود.

امام جمعه رفسنجان همچنین از پیاده‌روی اربعین یاد کرد و افزود: اربعین باید تجلی و مظهر وحدت همه مستضعفان جهان و امت اسلامی باشد و از هر عمل احساسی و اختلاف‌افکن باید پرهیز شود.

وی اظهار کرد: هر زائر یک نماینده و سفیر از ایران است، حدود ۲ میلیون ‌نفر از ایران زائر حضور دارد که در مجموع ۳۰ ‌میلیونی زائران اربعین قرار می‌گیرند و باید ایرانی‌ها رسالت خود را به انجام برسانند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: گفتمان مقاومت در اربعین بسیار مهم است و باید آن را تقویت کنیم، اربعین اجازه را به ما می‌دهد که از مظلوم دفاع و از ظالم ابراز انزجار و تنفر کنیم.

وی بیان کرد: بساطی که از تکفیری‌ها، گروهک تروریستی داعش و … راه انداختند برای ایجاد حیات‌ خلوت امنی برای رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی است.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به موضوع کودک‌آزاری اظهار داشت: اگر جایی دیدید پدر و مادری فرزند خود را آزار و اذیت می‌کند، بلافاصله به پلیس یا اورژانس اجتماعی ۱۲۳ خبر دهید.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خلاف، ادب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ali

    سلام خوب اونا از سوزشون است کمتر می تونن سر مردم کلاه بزارن