ضرورت توجه به خانواده زندانیان

  • شناسه خبر: 28213
ضرورت توجه به خانواده زندانیان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: توجه به خانواده زندانیان می‌تواند به جلوگیری از رواج فساد و بزهکاری در جامعه کمک کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: توجه به خانواده زندانیان می‌تواند به جلوگیری از رواج فساد و بزهکاری در جامعه کمک کند.

به گزار”روراستی” حسین رئیسی نژاد روز گذشته در گردهمایی فصلی مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان استان کرمان در تالار عقیق رفسنجان افزود: تلاش و کمک‌هایی که از سوی انجمن‌های حمایت از زندانیان صورت می‌گیرد قابل تقدیر است و می‌طلبد برنامه‌ریزی برای حمایت از کل خانواده‌های زندانیان فراهم شود.

وی ادامه داد: بارها مقام معظم رهبری توجه و رسیدگی به خانواده زندانیان را مطرح کردند، لذا سرپرستی که محکوم به زندان می‌شود وظیفه رسیدگی و سرپرستی خانواده‌ها بر عهده انجمن‌ها است، هر آنچه در توان داریم در خدمت برای آنها بگیریم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: باید نگاه ویژه به خانواده‌های زندانیان شود، زیرا بستری مناسب برای ارتکاب جرم در خانواده‌ها وجود دارد.

رئیسی با بیان اینکه زندانی اگر بداند خانواده‌اش از ناحیه انجمن حمایت از زندانیان رسیدگی می‌شود، ضریب امنیتی در زندان‌ها بیشتر می‌شود، افزود: توجه به خانواده زندانیان می‌تواند به جلوگیری از رواج فساد و بزهکاری در جامعه کمک کند.

وی بیان کرد: باید علاوه بر تقویت بنیه اقتصادی خانواده‌های زندانیان، نگاه جامعه به این خانواده‌ها را تغییر دهیم، وظیفه انجمن‌های حمایت از زندانیان باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

رئیسی با بیان اینکه نگاه به خانواده‌های زندانیان باید از بعد فرهنگی و اجتماعی باشد که این نگاه مهم است، ادامه داد: در جامعه نباید به کودکانی که سرپرستشان در زندان است نگاه بدی داشته باشند، کمک به خانواده‌های زندانیان اورژانسی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: ۴۰ درصد از خانواده‌های زندانیان شهرستان رفسنجان زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خانواده، زندانیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :