اگر برای مردم کار نکنید مردم به شما رای نمی دهند

  • شناسه خبر: 28306
اگر برای مردم کار نکنید مردم به شما رای نمی دهند

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر معظم انقلاب رقیب سخت شما را برای دو قطبی نشدن جامعه از صحنه کنار گذاشتند، شما کاری کنید که مردم ببینند و در آینده شما را انتخاب کنند، اگر کار نکنید مردم به شما رأی نمی‌دهند، کارتان باید با اخلاص و جدیت و انگیزه الهی باشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر معظم انقلاب رقیب سخت شما را برای دو قطبی نشدن جامعه از صحنه کنار گذاشتند، شما کاری کنید که مردم ببینند و در آینده شما را انتخاب کنند، اگر کار نکنید مردم به شما رأی نمی‌دهند، کارتان باید با اخلاص و جدیت و انگیزه الهی باشد.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز رفسنجان افزود:  به پایان سال ۹۵ نزدیک می‌شویم و حضور مردم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌طلبد، استان کرمان کمترین حضور مردمی در ایجاد اقتصاد مقاومتی را دارد و باید از هر ظرفیتی که داریم استفاده کنیم و در این زمینه ورود کنیم.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه بعضی مسؤولان کشور اخیرا در مقابل منتقدان به تخریب آنها می‌پردارند، افزود: یادشان رفته چندی پیش رهبر انقلاب در کلاس درسشان فرمودند کسی آمد با ما مشورت کرد که در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید، من به او توصیه کردم برای جلوگیری از دوقطبی‌کردن کشور نیاید، اما این دلیل بر این نیست مسؤولان از رئیس‌جمهور تا دیگر معاونان او مرتب تخریب کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که از شما انتقاد می‌کنند از نیروهای ارزشمند انقلاب هستند، یادتان نرود این کرسی و صندلی را همانها برای شما درست کردند، اگر بحث دفاع از انقلاب باشد کسانی که شما از آنها طرفداری می‌کنید کنار می‌روند و کسانی را که شما تخریب می‌کنید وارد میدان جهاد می‌شوند.

امام جمعه رفسنجان اذعان کرد: رهبر رقیب سخت شما را از صحنه کنار گذاشتند، شما کاری کنید که مردم ببینند و در آینده شما را انتخاب کنند، اگر کار نکنید مردم به شما رأی نمی‌دهند، کارتان باید با اخلاص و جدیت و انگیزه الهی باشد.

وی با بیان اینکه عمل به قانون و مقررات به‌ویژه راهنمایی و رانندگی مایه آرامش همه افراد جامعه است، تأکید کرد: برای قانون‌شکنان نباید ملاحظه کرد، چراکه خطرات متوجه همه افراد است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: ما کاهش مشهودی در بحث طلاق در شهرستان داشتیم که ناشی از دخالت بزرگترها برای اصلاح ذات‌البین است که این کار باید تداوم داشته باشد.

رمضانی‌پور با اشاره به اربعین اظهار کرد: کسانی که خانه و کاشانه خود را ترک کردند و با همه گرفتاری‌ها آن را به جان خریدند خوشا به حال آنها و همه کشور ما این روزها اربعینی شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته کاروانی به عنوان نواب‌الشهدا از رفسنجان به سمت کربلا عزیمت کردند که این حرکت‌ها بسیار ارزشمند است و سبب کوری چشم دشمنان می‌شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مطالبات به‌حق رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: امام راحل فرمودند، «‌استقلال اقتصادی با کار محقق می‌شود نه با حرف و تبلیغات».

وی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که جنگ انتخاباتی بود نه تبلیغات یاد کرد و افزود: پس از انتخاب رئیس جمهور آمریکا فرد مغلوب به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت اما چرا این اتفاق در سال ۸۸ در کشور ما نیفتاد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: اخیرا زمزمه‌ای برای افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در کشور می‌شنویم، اروپایی‌ها هیچ ارمغانی برای ما نمی‌آورند و ما جنایات انگلیسی‌ها را فراموش نمی‌کنیم.

وی با یادآوری نمایشگاه مطبوعات کشور افزود: بعضی از مسؤولان حتی به غرفه‌های رسانه‌های انقلابی توجه نکردند و علتش این بود  که این رسانه‌ها در برابر دشمن بودند ما از رسانه‌های انقلابی که مقابله با امپریالیسم خبری دنیا دارند قاطعانه حمایت می‌کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم، اگر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :