امتیاز بالای رفسنجان برای انتخاب پایتخت کتاب ایران

  • شناسه خبر: 28434
امتیاز بالای رفسنجان برای انتخاب پایتخت کتاب ایران

فرماندار رفسنجان گفت: رفسنجان بیشترین امتیاز در بین کاندیداهای پایتخت کتاب ایران را دارد.

فرماندار رفسنجان گفت: رفسنجان بیشترین امتیاز در بین کاندیداهای پایتخت کتاب ایران را دارد.

 به گزارش”روراستی” ملانوری امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به طرح نامزدی رفسنجان برای پایتخت کتاب ایران افزود: ‌زمینه این کار در رفسنجان وجود داشته و رفسنجان در بین سایر کاندیداها بیشترین امتیاز را دارد.

ملانوری ادامه داد: هم به دلیل مشارکت مردم در احداث کتابخانه‌ها و هم مشارکت‌هایی که اخیرا ایجاد شده است این ظرفیت را داریم و باید نمادهایی از سوی شهرداری‌ها با عنوان کتاب ایجاد شود که نشانه اهمیت به موضوع کتاب است.

وی با اشاره به اینکه در جلسات مختلف در زمینه کتاب بحث‌هایی می‌شود، اما در حوزه اجرا افراد پیگیر نداریم، افزود: از موازی‌کاری برای طرح‌ها باید پرهیز شود، همچنین از گزارش ‌دادن و ارائه آمار صرف نیز باید پرهیز شود.

ملانوری بیان کرد: طرح‌های ارائه شده باید متمرکز شده به شورای فرهنگ عمومی ارجاع داده شوند و از امکانات موجود به‌ طور مشترک استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بعضی از کتاب به عنوان دکور در منزل استفاده می‌کنند، گفت: باید در زمینه مطالعه فرزندانمان تلاش زیادی انجام دهیم و فرهنگ مطالعه را در آنها بالا ببریم.

فرماندار رفسنجان در پایان با ارائه پیشنهاد تشکیل گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مانند گروه کتابخوان متذکر شد: هر سرگروه یک صفحه از کتاب در گروه بگذارد و همه اعضای گروه این صفحه را مطالعه کنند.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، امتیاز، بیشترین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :