فرهنگ بسیج باید در تمام سطوح جامعه ترویج یابد

  • شناسه خبر: 28477
فرهنگ بسیج باید در تمام سطوح جامعه ترویج یابد

فرماندهی انتظامی رفسنجان به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش”روراستی” متن پیام فرماندهی انتظامی رفسنجان به مناسبت هفته بسیج بدین شرح است:

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران و نام طوفانی آن , حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد.
نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه، بسیار مهم و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن، باید در جامعه و در کلیه سطوح کشور به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.
بی شک آرامش، آسایش و امنیت امروزه کشور، مرهون خون شهدا، جانبازان، بسیجیان و خانواده های معظم آنان است، شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یادگار گران سنگ معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از امام آزادگان علی (ع) پایداری و جسارت و ایستادگی در مقابل ظلم را درس زندگی قرار داد و بسیج را که بحق خاستگاه ایمان و تجلیگاه اخلاص و عشق و ایثار و مناعت است؛ بنیان نهاد.

اینک ارتش بیست میلیونی حضرت امام راحل، در سالگرد تشکیل خود نه فقط یک تشکل صرف نظامی بلکه جریان و تفکر اصیل انقلابی است که در عرصه های سرنوشت ساز فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی و درسنگر صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور تعیین کننده دارد و بسیجی نماد عزت و اقتدار و مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمان های اعتقادی و ملی و میهنی است.

درآغازین روز گرامیداشت هفته بسیج ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی، عزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص  را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا از خداوند سبحان مسألت داشته و امیدواریم با تعامل و همکاری مشترک و همه جانبه با این سرافرازان در جهت تامین و تثبیت امنیت پایدار و پاسداری از ارزش ها،‌ رضایت ملت شهیدپرور و بسیجی شهرستان رفسنجان را فراهم نماییم.

خالصانه ترین درودها و سلام ها را بر رهبر و مقتدای عظیم الشأن و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تقدیم می نماییم و از ایزدمنان می خواهیم که ما را در صف بسیجیان سرافراز قرار داده و از اخلاص و معرفت و یقین آنان جرعه ای برما بنوشاند و به همه ما منش و تفکر و سیره بسیجی عطا فرماید.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :