باید انقلابی کار کنیم و آسیب‌های اجتماعی را از بین ببریم

  • شناسه خبر: 28631
باید انقلابی کار کنیم و آسیب‌های اجتماعی را از بین ببریم

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه نباید به وضعیت موجود راضی بود گفت: باید انقلابی کار کنیم و آسیب‌های اجتماعی را از بین ببریم.

به گزارش”روراستی” سرهنگ عباسی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان در محل سپاه ناحیه رفسنجان با بیان اینکه بسیج کلمه مقدسی است، افزود: همکاری بسیج با نیروی انتظامی در رفسنجان تنگاتنگ است و امیدواریم در آینده هم این همکاری را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با همکاری و تعاملی که بسیج با نیروی انتظامی دارد کاهش ۱۱درصدی جرائم و افزایش ۲۰ درصدی کشفیات را در شهرستان داشتیم.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه معضلاتی در شهرستان وجود داشت از جمله قلیان که چهره مذهبی شهر را نازیبا کرده بود و با کمک همین بسیجیان پاک شد، افزود: مسایل دیگری هم داریم که با همکاری بسیج حل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر ماه باید وضعیت امنیت را ارزیابی و راه‌های پیشرفت را پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: باید انقلابی کار کنیم و آسیب‌های اجتماعی را از بین ببریم.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه نباید به وضعیت موجود راضی بود، متذکر شد: دائما باید به فکر این باشیم که باری از دوش نظام برداریم و مدیون خون شهدا که ناظر ما هستند، نشویم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انقلابی، کار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :