زیارت پیامبر از راه دور در رفسنجان قرائت می شود

  • شناسه خبر: 28692
زیارت پیامبر از راه دور در رفسنجان قرائت می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: فردا صبح زیارت پیامبر(ص) از راه دور قرائت می شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: فردا صبح زیارت پیامبر(ص) از راه دور قرائت می شود.

به گزارش”روراستی” حجت‎الاسلام رمضانی‎پور  امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت رحلت پیامبر اسلام (ص) افزود: فردا ساعت شش و ۳۰ دقیقه زیارت پیامبر از راه دور در مسجد جامع قرائت می‎شود

امام جمعه رفسنجان با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) بیان داشت: برای کسانی که قصد کار کردن ندارند تا جامعه رونق گیرد، سه نشانه وجود دارد، این افراد سستی می‎کنند تا به کوتاهی کشیده شود، کوتاهی و تفریط می‎کنند تا کار تباه شود و در جامعه تباه‎کاری ایجاد می‎کنند.

وی با بیان اینکه رهبری بحث نفوذ در مسائل اقتصادی را به همین دلیل بیان می‎کنند، تصریح کرد: بعضی نفوذها سبب می‎شود که سرمایه‎گذاری در کشور انجام نگیرد.

امام جمعه رفسنجان افزود: سنگ‎اندازی در کار سرمایه‎گذاری نوعی نفوذ است که سبب می‎شود، افراد کار را میانه راه رها کرده و بی‎انگیزه شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم اگر از نظر معیشتی به ستوه آیند، ممکن است از دین دور و به کفر کشیده شوند، بنابراین برخی از نفوذها برای گرفتن دیانت مردم است و ضرورت دارد که نسبت به معیشت مردم اقدام ملموس شود.

این مسؤول رفسنجان ادامه داد: آن‎گونه که برنامه اقتصاد مقاومتی باید عملی شود، انجام نشد و اکنون نیز به پایان سال نزدیک می‎شویم.

وی گفت: باید کمک می‎شد که بنگاه‎های اقتصادی کوچک و متوسط احیا شود و رونق گیرند و تمام دستگاه‎ها باید در این زمینه کمک کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قرائت، مراسم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :