چرا دولت در بازگرداندن حقوق نجومی و بیت‌المال اقدامی نمی‌کند

  • شناسه خبر: 28733
چرا دولت در بازگرداندن حقوق نجومی و بیت‌المال اقدامی نمی‌کند

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا دولت در بازگرداندن حقوق نجومی و بیت‌المال اقدامی نمی‌کند، چه مشکلی در کار است که این همه ماه از این موضوع می‌گذرد اما پاسخی نمی‌دهند.

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا دولت در بازگرداندن حقوق نجومی و بیت‌المال اقدامی نمی‌کند، چه مشکلی در کار است که این همه ماه از این موضوع می‌گذرد اما پاسخی نمی‌دهند.به گزارش” روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه امروز با تسلیت شهادت امام عسکری(ع) افزود: آن حضرت زندگی کوتاهی داشتند اما در آن شرایط سخت که اجازه ارتباط با مردم را نداشتند از طرق مختلف با شیعیان ارتباط برقرار می‌کردند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: روز ۱۶ آذر در پیش است که روز دانشجو است و جا دارد از دانشجویان انقلابی که شعور سیاسی دارند قدردانی ‌کنم این دانشجویان به‌لحظه عمل می‌کنند و با بصیرت و معتقد به انقلاب و نظام و ولایت‌فقیه هستند.

رمضانی‌پور ادامه داد: اما بعضی بازیچه هستند که بازی افراد فتنه‌گر و ماجراجو را می‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: قبلا به استان هشدار دادیم اجازه ندهند فردی که هتاک به ساحت امام‌ رضا(ع) است، در استان حضور یابد، این فرد به اسم نماینده مجلس حرف‌های گستاخانه می‌زند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ما اجازه نمی‌دهیم اینگونه افراد به شهرمان آمده و هر کس بخواهد جرات به خود دهد با خشم انقلابی فرزندان این شهر مواجه می‌شود و به شورای تأمین و همه دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی می‌گوییم اجازه ندهند این فتنه‌گران را به شهر راه دهند.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب می‌فرمایند در دانشگاه باید کار انقلابی و فرهنگی شود نه اینکه دانشگاه میدان تاخت و تاز سیاست‌های غلط باشد.

امام جمعه رفسنجان حادثه تصادف ریلی را یادآور شد و گفت: این حادثه چگونه باید با تدبیر و امید دولت سازگاری داشته باشد و به صرف یک عذرخواهی نباید بسنده کرد مجلس باید کار انقلابی خود را انجام دهد و تا پایان پیش رود و این حوادث باید بررسی شود.

وی اضافه کرد: قطع آب، برق و گاز در شمال کشور حاصل بی‌تدبیری است که مردم ساعت‌ها بدون امکانات باشند، همچنین توجه به زائران اربعین لازم بود تدبیر حقیقی و واقعی را می‌طلبید که این مهم سنجشی برای عملکرد دولت نیز محسوب می‌شود.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: ملت و رهبری منتظر این پاسخ هستند که چرا دولت در بازگرداندن حقوق نجومی و بیت‌المال اقدامی نمی‌کند، چه مشکلی در کار است که این همه ماه از این موضوع می‌گذرد اما پاسخی نمی‌دهند.

وی اظهار کرد: پاسخ قاطع مسؤولان به تمدید تحریم‌ها توسط کنگره آمریکا و مجلس سنا باید از سوی دولت انجام شود، دولت یک بیانیه‌ای صادر کرده است که ما به تیم نظارت بر اجرای برجام گزارش می‌کنیم که این فایده ندارد و جا داشت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ما محکم برخورد کند و از ناراحت شدن آمریکایی‌ها نهراسند.

وی ادامه داد: انتظار فرج از بهترین اعمال امت است، انتظار فرجی که سازنده باشد و ما را از انجام واجبات غافل نکند و از روی هیجان و احساسات نباشد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: انتظار فرج آن است که یک عده در پی باج‌خواری نباشند و زور نگویند و تمام جامعه را معروف فرا گیرد.

وی با اشاره به نامه امام‌ حسن عسکری(ع) به مرحوم صدوق اظهار کرد: ایشان به کارهایی که مورد رضایت خداوند است، توصیه کردند و برای داشتن اولاد صالح از نسل این عالم به درگاه خداوند دعا فرمودند که این دعا برآورده شد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: پرداختن زکات شرط قبولی نماز است، شایسته است کشاورزان رفسنجان به شکرانه نعمت‌های الهی از اموالشان به عنوان زکات مستحبی پرداخت کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد زکات مستحبی در شهرستان افزود: افراد زیادی درختانی را به امر زکات مستحبی در روستاهای مختلف اختصاص دادند و پول محصول این درختان در همان روستا هزینه می‌شود.

رمضانی‌پور همچنین بر پرداخت خمس توصیه کرد و گفت: ائمه اطهار(ع) بر این امر تأکید فراوانی دارند به‌طوری که در روایات آمده است، نپرداختن خمس سبب می‌شود دو برابر آن در راه باطل خرج شود.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها به رعایت نظم و مقررات تأکید کرد و افزود: با این مهم آرامش و آسایش خودمان بیشتر می‌شود.

وی ابراز داشت: شناخت و رعایت حقوق خانواده و اعضای آن لازم است و یکی از مهم‌ترین بناها در اسلام خانواده است که خداوند در مقام ستایش پیامبر(ص) آنها را به اهل‌بیت خطاب می‌کند.

رمضانی‌پور همچنین روز جهانی معلولان را یادآور شد و بر ایجاد زیرساخت و فضای مناسب برای معلولان تأکید کرد و اظهار داشت: برای پیشگیری از معلولیت آزمایش‌های لازم قبل از ازدواج انجام گیرد تا گرفتاری‌هایی ایجاد نشود.

وی با اشاره به اهمیت بیمه تصریح کرد: برخی توجه به بیمه‌شدن نداشتند و امروز از کارافتاده و دچار گرفتاری‌های زیادی شدند.

رمضانی‌پور همایش بزرگ اربعین را برای دشمن کمرشکن دانست و گفت: نهایت بغض و کینه دشمنان را نشان دادند که این همایش را پوشش خبری ندادند.

امام جمعه رفسنجان گفت: بیش از ۲۵ میلیون‌ نفر جمعیت در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند و ارادت خود را به ساحت مقدس امام‌ حسین(ع) نشان دادند.

وی بیان داشت: مردم رفسنجان هم کار بزرگی با راه‌اندازی موکب خاتم‌الانبیاء در جوار حرم امام‌ حسین(ع) انجام دادند و از زائران پذیرایی کردند.

ها نهراسند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، چرا، دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • whgp

    کدوم فتنه گر میشه اسمشم بنویسید لطفا

    محسن

    حامی فتنه گران...

    حسینی

    فک کنم اقای مطهری باشه

    محسن

    درود بر مجلس انقلابی مجلس با شجاعت و بدون هیچ دغدغه ای باید مسائل کشور را پیگیری کند

    ملک احمدی

    دانشجو بیدار است از منافق بیزار است

    نوقی

    درست میشه صبر کنید گر صبر کنی زغوره حلوا سازی